Het topic is nu weer gesloten door GOT...... Ik wil nu wel eens weten hoe het zit...., prima dat het een inkoopactie is en dat je geduld moet hebben. Maar ik denk dat ik nu wel genoeg geduld heb gehad..... Geef me nu maar een duidelijkheid ik heb hier GVD + € 100,00 ingestoken. Dus ik wil graag weten wat er met m'n geld gebeurd........ Een beetje duidelijkheid/eerlijkheid zijn jullie ons/mij nu wel verschuldigd!!!!!!!!!
Euhm....beetje geirri denk ik? Beetje geduld kan geen kwaad zo? Ook al is het een aardige duit die je gespendeerd hebt. Maar ik kan niet geloven dat je hier zo 123 geflest wordt. Inkoopactie hier is meestal wel ff een wachttijdje waard hoor.....
er staat in de relpy van Fewture:
geen nieuws in goed nieuws,
zodra er nieuws is gaat ie weer open...
dat kan ieder moment gebeuren!!!
je wordt echt niet geflest..
die IA organisatoren doen nu zo goed hun best om alles echt GOED voor elkaar te maken, zodat er echt NIKS meer mis kan gaan.. ze zetten alles op papier, maken contracten.. daar zit nou eenmaal VEEL werk in...salt en mxstraem gaan ook nog naar school, dus dat komt er ook nog bij
tuurlijk, het is niet leuk om zolang op je spul te wachten wat je al zolang geleden heb betaald... maarja, tis nou eenmaal niet anders. Heb goed vertrouwen in de organisatoren en de mods die hun helpen!!!
ik kan maar 1 ding nog zeggen:
rustig maar, het komt allemaal goed!!
geen nieuws in goed nieuws,
zodra er nieuws is gaat ie weer open...
dat kan ieder moment gebeuren!!!
je wordt echt niet geflest..
die IA organisatoren doen nu zo goed hun best om alles echt GOED voor elkaar te maken, zodat er echt NIKS meer mis kan gaan.. ze zetten alles op papier, maken contracten.. daar zit nou eenmaal VEEL werk in...salt en mxstraem gaan ook nog naar school, dus dat komt er ook nog bij
tuurlijk, het is niet leuk om zolang op je spul te wachten wat je al zolang geleden heb betaald... maarja, tis nou eenmaal niet anders. Heb goed vertrouwen in de organisatoren en de mods die hun helpen!!!
ik kan maar 1 ding nog zeggen:
rustig maar, het komt allemaal goed!!
[ Voor 66% gewijzigd door delyver op 06-04-2003 02:06 ]
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Jongen .. hou je gemak toch eens een keer. Heb je dan helemaal geen kaas gegeten van forumgedrag ... alles in caps en dan nog zo'n waffel opentrekken ook. Tssk ...
DOC --> LA
Ga daar maar verder.
DOC --> LA
Ga daar maar verder.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 02:07 ]
Verwijderd
Grayler:
Ik kan me wel vinden in je standpunt. Ik ben er ook niet blij mee. Voor informatie moet je niet bij GoT zijn, maar bij de organisatoren. Het enige dat ik je kan vertellen is dat de spullen heel snel naar nederland komen. En dat is opzich positief toch?
Het mag iig duidelijk zijn waarom er geen IA's meer op GoT mogen. Dit willen we niet nog eens.
Ik kan me wel vinden in je standpunt. Ik ben er ook niet blij mee. Voor informatie moet je niet bij GoT zijn, maar bij de organisatoren. Het enige dat ik je kan vertellen is dat de spullen heel snel naar nederland komen. En dat is opzich positief toch?
Het mag iig duidelijk zijn waarom er geen IA's meer op GoT mogen. Dit willen we niet nog eens.
Zie Fewture; lijkt me wel duidelijk
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.