Ja sorry ik ben helaas niet geboren met een pc in me handen. Misschien is het voor jou heel normaal dat je eerst 1000000 pagina's door leest voordat je wat vraagt? Ik heb echt me best gedaan en dacht dat je dan bij spielerij vragen/problemen dan wel iets mocht tikken ? Dat jij schijnbaar alleen online ben om te vertellen wat ik wel en niet moet doen is dus al behoorlijk irri. Je kan ook gewoon niet reageren ? Maar goed ben al kwaad dat dat spel het niet doet en zou je graag in het haags even vertellen wat ik van je vind maar heb een flauw vermoeden dat mensen dat ook niet graag zien hier ? Maar goed stel je er maar even iets bij voor
Het gaat om ubi soft F1 racing championship neem ik aan?
Het enige wat White Dust zegt, is om dat topic even door te nemen. Er staan een aantal tips in die je zelf kan proberen om erachter te komen wat het probleem is, en als dat niet lukt, wat er dan in je openingsbericht moet staan.
Het is veel overzichtelijker als je alles netjes in een openingspost zet, dan dat je een soort vraag en antwoord spelletje krijgt, en dat je na 20 posts pas weet wat de topicstarter in zijn PC heeft zitten, en dat je dan pas kan beginnen met helpen.
Toevoeging: WD is een litemod, dus het is zijn 'baantje' om het hier op orde te houden, en het topics die niet voldoen aan het beleid te sluiten. Jij kan dan inderdaad niet op 'post reply' drukken.
Het enige wat White Dust zegt, is om dat topic even door te nemen. Er staan een aantal tips in die je zelf kan proberen om erachter te komen wat het probleem is, en als dat niet lukt, wat er dan in je openingsbericht moet staan.
Het is veel overzichtelijker als je alles netjes in een openingspost zet, dan dat je een soort vraag en antwoord spelletje krijgt, en dat je na 20 posts pas weet wat de topicstarter in zijn PC heeft zitten, en dat je dan pas kan beginnen met helpen.
Toevoeging: WD is een litemod, dus het is zijn 'baantje' om het hier op orde te houden, en het topics die niet voldoen aan het beleid te sluiten. Jij kan dan inderdaad niet op 'post reply' drukken.
[ Voor 16% gewijzigd door Rafe op 06-04-2003 01:30 ]
Als je verstandig bent ga je eerst de broodnodige FAQs door lezen, te beginnen met de faq die helemaal boven aan staat, maar open geen draadje om je ongenoegen te uiten...
Dit topic is gesloten.
![]()