Toon posts:

Canon BJC-210 doet et ineens niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had van een vriend van mij een printer gehad omdat ze em niet meer nodig hadden. Nadat ik er een testprintje mee had gedaan wou ik ff kijken wat voorn inktpatroon ervoor nodig was. Ik haalde de patroon die erin zat eruit en zocht em ff op internet op. Daarna deed ik em terug en vervolgens reageert de printer nergens meer op. Geen enkele knop werkt, en hij doet gewoon nix meer. Wat is het probleem???

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ook de stekker er al eens uitgehaald en die na een seconde of 20 er weer terug in gedaan.
Soms wil dat ook nog wel lukken.

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 23:30
zit de stekker in het stopkontakt
zo ja gaan er lichjes aan of is alles uit en doet ie dat ook al niet meer

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Wij hebben dat ding ook en hij is niets anders als ellende geweest. Teveel papier als invoer en hij slurpt alles op en loopt vast. Teveel taken tegelijk en e printer crasht en gaat leuke symbolen uitprinten.

Maar ff terug naar je vraag, stop er eens een andere cartrigde in of sluit em eens aan op een andere pc. Als ie dan helemaal niets meer doet is ie kapoet...

Signature?

Verwijderd

Topicstarter
alles zit aangesloten en dan gaat er nog steeds niks branden. Maar ik vind het echt raar, hij heeft gewoon alijd perfect gewerkt en ineens als je de catridge er ff uithaalt doet ie et niet meer. Maar is er niet een of andere simpele oplossing hiervoor??

Verwijderd

Nope als je de stekker al uit het stopcontact hebt gehad dan is er helaas niets meer ana te doen. Voeding kapot waarschinlijk.
En nu is dit oude beestje aan vervanging toe!
Pagina: 1