[IE 6.0 SP1] Cookies sharen onder dualboot

Pagina: 1
Acties:

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 23:30

Ronnie_T

Shangri-La

Topicstarter
Ik heb een dualboot pc met 2 maal Windows (windows 2000 / XP). Beide hebben IE 6.0 sp1.

Ik zou graag de map met cookies willen verplaatsen naar een zelf op te geven lokatie, om ze vervolgens te delen onder beide windows-versies.

Hetzelfde heb ik al bereikt met de map favorieten, met behulp van tweakui. Als ik een favoriet toevoeg en ik reboot naar de andere windows, dan is daar ook de aanpassing gedaan.

Wat ik niet wil is dat ik alle cookies ga kopieren van windows 2000 naar XP en omgekeerd. Dan moet ik namelijk steeds de cookies op 2 locaties in de gaten houden.

P.S. Ik weet niet zeker of dit thuishoort in WOS of SA. Ik heb ook al het nodige zoekwerk verricht, maar heb geen antwoord op mijn vraag gevonden

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 20:47
cookies worden toch in de map temperary internet files opgeslagen? die map kun je gewoon met de opties van IE instellen. int engels: tools -> internet options -> settings -> move folder

als je dit op beide windozen doet zou hij de cookies ook moeten delen lijkt me.

“An elephant is a mouse with an operating system”

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit hoort toch in Software Algemeen aangezien het over IE gaat (zie ook WOS Policy). Dus ik verplaats het die kant op.

Zie verder elephtera, had je best zelf kunnen verzinnen lijkt me - het is het knopje naast delete cookies :+ ;)

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 06-04-2003 00:57 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

Topicstarter
F_J_K schreef op 06 april 2003 @ 00:55:
Dit hoort toch in Software Algemeen aangezien het over IE gaat (zie ook WOS Policy). Dus ik verplaats het die kant op.

Zie verder elephtera, had je best zelf kunnen verzinnen lijkt me - het is het knopje naast delete cookies :+ ;)
Dat werkt dus niet. Ik heb beide temp.internet-mappen gedeeld staan.
Voor zover ik kan nagaan werkt het als volgt:
Als je een pagina opent waar om een cookie gevraagd wordt, kijkt hij ALTIJD in de <documents & settings>/<gebruiker>/Cookies map en kopiert hem dan naar de tijdelijke internet map. Deze kopie werkt dan alleen maar op 1 windows...

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ahzo. Dan kan je het waarschijnlijk ook met de hand doen in het register; zoek op cookies in HKCU\software\microsoft en verander het naar een andere dir :)

edit:

Yup:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders\Cookies

[ Voor 28% gewijzigd door F_J_K op 06-04-2003 01:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

Topicstarter
Thank you. Verzoek om een slotje :p

Pagina: 1