Allereerst excuses voor de vreemde topictitel, kon momenteel niets beters verzinnen 
Voorheen werkte VPN prima, geen idee waardoor het nu niet meer zou kunnen werken.. naar mijn weten heb ik niets geinstalleerd tussen de tijd dat het werkte en nu.
Omdat 4 plaatjes meer zeggen dan 4000 woorden;
Ik begin dus gewoon zo om vpn server op te zetten...

Dan deze...

Dan krijg ik na een minuut 'windows nadenken' ongeveer deze foutmelding:

Vervolgens staat er dit in de Event Log.. waar ik niets mee kan

Ik draai WinXP Pro... Volgens mij zijn de rest van mn systeem niet relevant om hier te vermelden.
Ik heb een Alcatel ADSL modempje/routertje, gewoon standaard aangepast zodat er geen server nodig is. Maar dit zou er dus niets mee te maken moeten hebben aangezien het voorheen wel werkte...
Mijn vraag: Weet iemand hoe ik dit op kan lossen, of wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Voorheen werkte VPN prima, geen idee waardoor het nu niet meer zou kunnen werken.. naar mijn weten heb ik niets geinstalleerd tussen de tijd dat het werkte en nu.
Omdat 4 plaatjes meer zeggen dan 4000 woorden;
Ik begin dus gewoon zo om vpn server op te zetten...

Dan deze...

Dan krijg ik na een minuut 'windows nadenken' ongeveer deze foutmelding:

Vervolgens staat er dit in de Event Log.. waar ik niets mee kan

Ik draai WinXP Pro... Volgens mij zijn de rest van mn systeem niet relevant om hier te vermelden.
Ik heb een Alcatel ADSL modempje/routertje, gewoon standaard aangepast zodat er geen server nodig is. Maar dit zou er dus niets mee te maken moeten hebben aangezien het voorheen wel werkte...
Mijn vraag: Weet iemand hoe ik dit op kan lossen, of wat de oorzaak zou kunnen zijn?
57696520646974206c65657374206973206e657264