bedankt! opgelost
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 09:46 ]
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
ja
[ Voor 6% gewijzigd door BrZ op 05-04-2003 22:10 ]
Nope, deze 'voeler' wordt bij elke P4 gebruikt, dus ook bij niet-mobilesVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 22:49:
ja ok maar komt erop neer dat de voeler dat aan de cpu vast zit de pentium langzamer laat lopen als de temperatuur stijgt. Verkoper zei dat die voeler alleen bij een mobile gebruikt word mobile denk dan aan een laptop enzo
tvw
Dan heeft die verkoper gewoon geen gelijkVerwijderd schreef op 05 april 2003 @ 22:49:
ja ok maar komt erop neer dat de voeler dat aan de cpu vast zit de pentium langzamer laat lopen als de temperatuur stijgt. Verkoper zei dat die voeler alleen bij een mobile gebruikt word mobile denk dan aan een laptop enzo
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 09:47 ]
...ik wilde wat lulligs zeggen maar heb toch maar snel wegge-edit.Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 23:32:
winkel zeiden ze rond de 60+ C ik krijg ook steeds een error wanneer ik de pc opstart met als tekst "found an hardware monitor error look in your bios" zoiets..) als het bleef voorkomen kreeg ik de nieuwste zalman volgens hun.
[ Voor 4% gewijzigd door Dukey op 05-04-2003 23:57 . Reden: Niet sociaal ]
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
OMFG, waarom heb je in godsnaam een 3,06Ghz gekocht, als je je hardware niet eens snapt? Je zult het verschil met een 2,4Ghz waarschijnlijk niet eens merken terwijl die toch 3x zo goedkoop isVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 23:32:
winkel zeiden ze rond de 60+ C ik krijg ook steeds een error wanneer ik de pc opstart met als tekst "found an hardware monitor error look in your bios" zoiets..) als het bleef voorkomen kreeg ik de nieuwste zalman volgens hun.
[ Voor 3% gewijzigd door iets op 06-04-2003 00:03 ]
tvw
Oslik blyat! Oslik!
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()