Toon posts:

thermal monitor feature

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
bedankt! opgelost

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 09:46 ]

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

ben ik de enige die het niet helemaal kan volgen???? :?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

MightyRaven schreef op 05 April 2003 @ 22:06:
ben ik de enige die het niet helemaal kan volgen???? :?
ja :P
Maar ik ben het met je eens dat het niet echt dudelijk is ;)

Maar het is inderdaad zo dat een P4 een oververhittingsbeveiliging heeft en langzamer gaat lopen als hij te heet word. Zo traag als een C64 zal hij trouwens zelf zonder koeler niet worden ;)
hier: www.tomshardware.com staat ergens een filmpje waar je kan zien wat een P4 zonder koeler doet.

ff link gezocht:
http://www17.tomshardware.com/cpu/20010917/

[ Voor 6% gewijzigd door BrZ op 05-04-2003 22:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ok maar komt erop neer dat de voeler dat aan de cpu vast zit de pentium langzamer laat lopen als de temperatuur stijgt. Verkoper zei dat die voeler alleen bij een mobile gebruikt word mobile denk dan aan een laptop enzo

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-08 18:24
Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 22:49:
ja ok maar komt erop neer dat de voeler dat aan de cpu vast zit de pentium langzamer laat lopen als de temperatuur stijgt. Verkoper zei dat die voeler alleen bij een mobile gebruikt word mobile denk dan aan een laptop enzo
Nope, deze 'voeler' wordt bij elke P4 gebruikt, dus ook bij niet-mobiles :P.

Hoe heet is je proc?

tvw

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Verwijderd schreef op 05 april 2003 @ 22:49:
Dan heeft die verkoper gewoon geen gelijk ;)
Normale desktop P4's gaan net zo goed langzamer lopen. Wat de verkoper bedoelt is denk ik speedstep, dat houdt in dat de processor langzamer gaat lopen als de laptop op z'n accu werkt.

Verwijderd

nee , je bedoelt het goed en het zit ook inderdaad in jou cpu.
hij zal niet zo langzaam als een commodore worden maar het zal niet veel schelen :P
je pentium 4 kan niet overlijden aan de temperatuur

Verwijderd

Topicstarter
=) bedankt!! jullie weten het zeker he?! niet dat ik dan voor lul sta in die winkel

Verwijderd

Topicstarter
in begin zei ik dat ik een tower had en BrZ heeft het over een desktop beetje verwarring want een desktop is plat met je monitor erop zeg maar

• iets
Zoiets heet een laptop :P. Maar hoe heet is je proc nou?

tvw

Verwijderd

Topicstarter
winkel zeiden ze rond de 60 C ik krijg ook steeds een error wanneer ik de pc opstart met als tekst "found an hardware monitor error look in your bios" zoiets..) als het bleef voorkomen kreeg ik de nieuwste zalman volgens hun.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 09:47 ]

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 23:32:
winkel zeiden ze rond de 60+ C ik krijg ook steeds een error wanneer ik de pc opstart met als tekst "found an hardware monitor error look in your bios" zoiets..) als het bleef voorkomen kreeg ik de nieuwste zalman volgens hun.
...ik wilde wat lulligs zeggen maar heb toch maar snel wegge-edit. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Dukey op 05-04-2003 23:57 . Reden: Niet sociaal ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• iets
Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 23:32:
winkel zeiden ze rond de 60+ C ik krijg ook steeds een error wanneer ik de pc opstart met als tekst "found an hardware monitor error look in your bios" zoiets..) als het bleef voorkomen kreeg ik de nieuwste zalman volgens hun.
OMFG, waarom heb je in godsnaam een 3,06Ghz gekocht, als je je hardware niet eens snapt? Je zult het verschil met een 2,4Ghz waarschijnlijk niet eens merken terwijl die toch 3x zo goedkoop is 8)7.
/offtopic

Installleer eens MBM5 of PCalert3 om je temps te zien. Als de temps onder de 50C zitten hoef je je geen zorgen te maken :).

[ Voor 3% gewijzigd door iets op 06-04-2003 00:03 ]

tvw

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mensen, aub geen lullige of off-topic opmerkingen meer :o

Niet iedereen is in staat z'n gedachten even treffend te verwoorden, hou daar ff rekening mee.

Maar dat gezegd- deze topic is sowieso een beetje kantje-boord. hamnet, schrijf eens precies wat die error message is, want zonder dat kunnen we weinig helpen vrees ik. Geef ook eens volledige specs van je PC :)

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
is niet nodig weet het al

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Nu je jouw startpost hebt leeg geëdit is dit topic op slag waardeloos geworden :/ Verzoekje om dit de volgende keer niet weer te doen, nu heeft niemand hier meer wat aan.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.