Toon posts:

Fuckin' firewall

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hey,
Ik zit achter een firewall, op m'n werk, en heb geen proxy settings, kan ik de poort veranderen? 21 bijf. dat zou wel moeten werken....

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jazeker, doe het volgende :

- Open de koe
- Rechtsklik, kies voor Configure
- Kies voor keuze 2
- Kies voor keuze 6
- Kies weer voor keuze 2
- zet die op No
- Kies voor keuze 3
- vul daar in : wildhagen.keyserver.org
- kies voor keuze 4
- vul daar in : 21
- doe een paar keer 0

Nu zou het moeten werken !

Virussen? Scan ze hier!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
Dan moet je er wel bij vertellen dat meerdere keyservers op poort 21 kunnen ontvangen Wildhagen :) (denk bijvoorbeeld aan energy.keyserver.org of maandflush.keyserver.org ;))

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gedaan, nu krijg ik een handshake failed.....

ik heb nu 45 packets gecrunshed en kan ze niet quijt

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier ongeveer 10 pIII 350's die ik kan laten grazen, maar dan moet ik wel m'n kouwsel quijt.... }:O

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

probeer het over een half-uurtje nog eens ? Kan zijn dat het nu heel ff druk is.

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je kan idd oa. ook maandflush.keyserver.org op poort 21 bereiken, en deze heeft nog capaciteit zat. Probeer maar eens zou ik zeggen!
Mocht je nog hulp nodig hebben bij het configgen, ICQ: 9543679 of dsmarty@dsmarty.com

Verwijderd

Topicstarter
om precies te zijn krijg ik:

NetUpdate::Connect handshake failed (0.168)

zowel bij wildhagen als bij maandflush, volgensmij heeft het met de config aan dezekant te maaken.
plz help
heb er nu alweer 60, en ga zo op 5 systemen draaien...

Verwijderd

Je moet het IP-adres van je firewall weten te achterhalen en dat in de config van de koetje zetten.... In mijn ini heb ik dit staan:

[networking]
firewall-type=type
firewall-host=ip-adres:poort

en type kan dan zijn : none/transparent, http, socks4 of socks5.

Als je geen internet toegang hebt op die pc, moet je ook nog een username ingeven van iemand die wel bekent is bij de firewall.

• Dutchman!
Als het allemaal niet werkt zo kan je het ook eens op poort 80 proberen. (en dan bij de keyserver nealz.keyserver.org. Deze forward ze dan naar wildhagen.keyserver.org waar je de stats kan zien (althans, zo was het. Als dat niet meer actueel is moet wildhagen of nealz even een schreeuw geven)

Verwijderd

Yep ik laat ze door de socks 5 (optie 3) poort 1080 glippen, werkt prima. Dus ff checken welke poorten ze gebruiken. Misschien gebruiken ze ook SOCKS 5

• Dutchman!
Hmm, een ping naar nealz.keyserver.org levert hier niets op, dus ik vrees dat Nealz zijn activiteiten gestaakt is (zonder waarschuwing trouwens)

Verwijderd

Topicstarter
OK thx,
ga nog wel ff wat proberen, zit nu thuis...
hier gaat het wel allemaal lekker :)
MORGEN NEW FRONTIER YEAHAAAA

Verwijderd

Hiro Shima:

Voel je getroost met de wetenschap dat ik al wekenlang tegen hetzelfde probleem aanloop, ik heb tot nu toe nog niet de gouden tip gehad en moet me nu behelpen met fetchen en flushen via e-mail (je kunt je blokjes dan wel kwijt!).

Kijk ook eens op:
http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/001311.html

Daar heb ik dit probleem kenbaar gemaakt, mischien staat er wel een tip bij die bij jou gaat werken.

Suck-6 anywayz...
Pagina: 1