[CSS] Style werkt wel lokaal, niet op internet

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 13:52
Geachte allemaal!

Ik ben bezig met m'n homepage en gebruik een style om het gedrag van een menuutje te definieren. Hiervoor gebruik ik de volgende code:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<style type="text/css">
 a {color:#0066CC; font-size:10pt; font-family:verdana,sans-serif,tahoma; text-decoration:underline}
  a:hover {color:#336699; font-size:10pt; font-family:verdana,sans-serif,tahoma; text-decoration:underline}

a.menu1 {color:#000066; font-family:verdana,sans-serif,tahoma; font-size:10pt; text-decoration:none}
  a.menu1:hover {color:#000066; font-family:verdana,sans-serif,tahoma; font-size:10pt; text-decoration:none}

</style>

Dit resulteert in het gewenste resultaat als ik m'n site lokaal van HDD open. Als ik nu m'n .html's en plaatjes naar m'n http-server op het netwerk copieer en de site open vanaf I.E. of Opera komt deze code in het beeld te staan in plaats van dat het lettertype, etc. van m'n menu verandert.

Ik gebruik geen bestand met stylesheets en alles wordt in het .html bestand gedefinieert, dus er ontbreekt geen bestand ofsow...

Iemand enig idee?

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
Heb je een versie online staan? Kan ik (en de rest ook) je complete code bekijken.

[ Voor 46% gewijzigd door coubertin119 op 05-04-2003 21:44 ]

Skat! Skat! Skat!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 13:52
http://massive.ath.cx

edit:

Sorry, zal ff de code wijzigen zodat je de fout kunt zien. Had inmiddels de code weggehaald, zodat de site iig gedeeltelijk werkte...

edit:

Nu ik de code er opnieuw heb ingezet, werkt de site wel... ???????????
Xcuses voor topic... mag weer dicht!

[ Voor 106% gewijzigd door dlmh op 05-04-2003 23:18 ]

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Ok :)

Btw... zet je style-definities in de head en niet tussen head en body.

Dit topic is gesloten.