Toon posts:

ANNO 1503 klapt er uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem als ik ANNO 1503 aan het spelen ben ik moet het meisje ophalen van het eiland dan gooit hij mij er uit

Spec P3 450Mhz
192SD-ram
Win 98 Se
Diamond viper 3D kaart met 16MB-RAM

Wie weet wat het kan zijn alvast bedankt
Silentbughunter

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Heb je al iets geprobeerd in de trend van:
• Spel reinstallen
• Patches zoeken
• Nieuwste drivers downloaden

Want het lijkt me een bug die in één van de drie hierboven genoemde mogelijkheden wel eens opgelost zou kunnen worden :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Spel is al gereinstalt
Nieuwe payches zijn volgens mij nog niet uit
Nieuwste drivers ook al geprobeerd helpt niks
Heb hem ondertussen ook op een andere pc getest met XP en daar werkt hij wel goed

Verwijderd

Patches kon ik inderdaad ook niet vinden.

Heb je Direct X 9 al eens geprobeert?

• Hahn
Welke Windows versie draai jij eigenlijk zelf?
Als het Windows XP is, kijk dan eens of je dezelfde patches voor Windows hebt als die andere PC :)

Verwijderd

Topicstarter
Direct X9 nog niet geprobeert maar op de pc waar XP op draait zit 8.1 dus dat lijkt me sterk dat dat het is

En op mijn eigen PC draai ik Win98 Se

De foutmelding die hij geeft is ongeldige bewerking

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 21:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die hier iets op weet :?

• Hahn
Het gebeurt echt specifiek op één moment, heb je dat ook bij de andere PC waar het spel ook op werkte? Zo ja, dan ligt het aan het spel zelf.

Verwijderd

Topicstarter
Nee heb het niet bij een ander computer en het gebeurt op echt een speciefiek moment (als je de dame van het eiland het gehaald en op je eigen eiland neer zet) maar die andere pc draait win XP op en op deze win 98 maar daar mag het niet aan liggen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 23:27:
Nee heb het niet bij een ander computer en het gebeurt op echt een speciefiek moment (als je de dame van het eiland het gehaald en op je eigen eiland neer zet) maar die andere pc draait win XP op en op deze win 98 maar daar mag het niet aan liggen
Precies op het moment dat je de dame op je eigen eiland zet, wordt bij mij de resolutie gewijzigd en komt er een scherm met je volgende opdracht. Misschien zit daar iets mis. Overigens ben ik na zoiets altijd m'n mini-map rechtsboven kwijt, omdat ie dan zwart wordt. Dit gebeurt ook na een filmpje in het spel of alt-tab.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar z'n filmpje krijg je toch ook al 1 keer eerde op het moment dat je de dame moet ophalen en dan heb ik er geen probleem mee??

Verwijderd

DirectX 9.0a kan voor sommige pc's echt een heel verschil maken hoor! Hiermee heb ik het Graphic (Blue screen Error) bij Enclave op mijn broer's pc opgelost. :9

quote Microsoft:

Microsoft DirectX is a group of technologies designed to make Windows-based computers an ideal platform for running and displaying applications rich in multimedia elements such as full-color graphics, video, 3D animation, and rich audio. DirectX 9.0 includes security and performance updates, along with many new features across all technologies, which can be accessed by applications using the DirectX 9.0 APIs. This release also resolves an issue with DirectX 9.0 where some multiplayer games or MSN Messenger may not work correctly. A number of minor bugs were also resolved. :O ;)

DirectX9.0 (31,8 MB)
DirectX9.0a (+- 7 MB)

Ik heb alleen nog 8.1 op mijn pc staan omdat die prima werkt 8) DirectX 9.0a valt de hier van de Nederlandse Microsoft Website of de Amerikaanse Microsoft Website te downloaden.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 12:46 . Reden: naam van 't spel :) ]

Pagina: 1