[xp] outlook onthoudt password niet/wel??

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:37
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/srbekooij/outlook.JPG

Ik heb al vanzelfsprekend gezocht op tweakers en andere sites, maar de oplossingen hielpen hier niet of ik begreep het gewoon echt niet, gewoon echt boven mijn niveau.

Je ziet hierboven de afbeelding, we typen elke keer weer dat wachtwoord in en hij onthoudt het maar niet. De computer schijnt ook niet te onthouden wat er in de internetbalk staat... We worden er een beetje gek van.

Weet een van jullie hoe ik dit kan oplossen? Het zal wel een of andere voorgeprogrammeerde instelling van HP wezen zeker???

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 05-04-2003 21:01 ]

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

Verwijderd

Vragen over software horen in Software Algemeen. Ik zal even een move aanvragen.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
WOS -> SA

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

als je windows opstart vraagt ie waarschijnlijk om een username/wachtwoord

daar druk jij (denk ik) op escape... ik heb het wel gehad, maar als je daar een geldige username/password opgeeft dan onthoud ie het wel..

succes ermee

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 april 2003 @ 23:41:
als je windows opstart vraagt ie waarschijnlijk om een username/wachtwoord

daar druk jij (denk ik) op escape... ik heb het wel gehad, maar als je daar een geldige username/password opgeeft dan onthoud ie het wel..
Nee, hij draait XP, dus dan werkt op escape drukken bij het inloggen niet.

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:00
Verdorie, ik had exact hetzelfde maar dan bij m'n gewone POP3 accounts.
Elke keer invullen, aanvinken dat ie het moet onthouden, maar niks hoor.

Ik denk dat het aan een service ligt. Ik was namelijk hierin een beetje aan het rommelen en ik zal wel een essentiele service hebben 'disabled'.
Ik kon alleen niet meer herinneren welke, dus ik heb gewoon mijn image weer terug gezet, en nu werkt ie wel weer.

Mijn tip is dus even zoeken welke services hiervoor aan moeten staan (welke service dat weet ik ook niet helaas)

• SkyStreaker
ik ben er ook niet achter gekomen welke services dat is.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Gokje om welke service het gaat: protected storage. In de WOS FAQ staat trouwens een link naar een pagina die alle services bespreekt :)

Als het niet de service is, er staat een tip over in de SA FAQ: DeX in "Outlook onthoudt het wachtwoord niet ?"

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 06-04-2003 11:35 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• SkyStreaker
ik heb goed gekeken, maar kom dit dus tegen:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/srbekooij/poging%202.JPG

ik heb geprobeerd een ander admin-account te maken, maar ook dit gaf hetzelfde resultaat...

[ Voor 43% gewijzigd door SkyStreaker op 06-04-2003 14:17 ]

• SkyStreaker
Nu kan ik niet eens meer mijn "accounts" beheren/aanpassen/toevoegen, de optie is pleitos! Ik ehh, ben het helemaal kwijt nu hoor....

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Probeer dit eens:

Start regedit op, ga naar de sleutel: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Protected Storage System Provider en probeer die hele sleutel gewoon eens te verwijderen

• SkyStreaker
Dat lukt dus niet... Dan geeft ie de waarschuwing hierboven (bij rechten toewijzen of de sleutel verwijderen, wat dan ook)

http://members.home.nl/srbekooij/poging%202.JPG

[ Voor 26% gewijzigd door SkyStreaker op 06-04-2003 16:36 ]

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

tranztaz schreef op 06 April 2003 @ 16:35:
Dat lukt dus niet... Dan geeft ie de waarschuwing hierboven (bij rechten toewijzen of de sleutel verwijderen, wat dan ook)
Ahh ok, rechtenkwestie dus.. oftewel je mag er niet meer bij. Je ziet in jouw plaatje het tabblad Eigenaar bij die geavanceerde beveiligingsinstellingen. Selecteer daar de gebruiker waaronder je aangemeld bent, vink eronder even aan, dat de eigenaar voor onderliggende zaken ook aangepast wordt en klik op OK. Ik neem even aan, dat je als administrator aangemeld bent, dan zou dit altijd moeten werken, zo niet, meld je dan even aan als gebruiker met administrator.

Na deze wijziging kun je de sleutel gewoon wijzigen/verwijderen.
Pagina: 1