Ik wil met Nero een dagelijkse backup maken van mijn Word bestandjes. Dus ik maak een multisessie cd met de opties aan: 'file content changed' of 'file date or lengt changed'. als je dan de multisessie de volgende keer gaat voortzetten zou hij theoretisch alleen de veranderde en nieuwe bestanden moeten gaan fikken. vergeet het maar. hij pakt alleen bestanden mee die nieuw zijn. veranderde bestanden laat hij links liggen.
nu dacht ik dus dat dit aan mij lag, omdat mijn oom het wel aan de praat had. nu belt hij op dat hij een nieuwe pc heeft met een verse nero er op, en nu krijgt hij het ook niet meer aan de praat.
nero versie: 5.5.9.xx (7 geloof ik)
ik wil dus gewoon op een simpele manier een backup maken. nu moet ik elke keer de cd wissen en helemaal opnieuw fikken om zekerheid te hebben. ligt dit gewoon aan bepaalde versies van nero ofzo?
nu dacht ik dus dat dit aan mij lag, omdat mijn oom het wel aan de praat had. nu belt hij op dat hij een nieuwe pc heeft met een verse nero er op, en nu krijgt hij het ook niet meer aan de praat.
nero versie: 5.5.9.xx (7 geloof ik)
ik wil dus gewoon op een simpele manier een backup maken. nu moet ik elke keer de cd wissen en helemaal opnieuw fikken om zekerheid te hebben. ligt dit gewoon aan bepaalde versies van nero ofzo?
[ Voor 22% gewijzigd door smvs op 05-04-2003 20:20 ]