Toon posts:

[win98] msn gebruikers blokkeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om op een windows 98 bak, wel van msn gebruik te kunnen maken met een bepaalde e-mail naam maar niet met anderen ?

zusje van me vriendin komt altijd op haar pc msnen.. Nu wil ze dat namelijk niet meer hebben. Nu begrijp ik dat ik niet met gebruikers kan gaan werken omdat dat niet kan vanwege het feit dat je gewoon annuleren kan drukken bij het aanmelden bij windows.

Is het mogelijk om echt alleen met een usernaam en wachtwoord op de pc te komen ? En annuleren onmogelijk te maken ?

Of msn zo in te stellen met een tooltje dat alleen met een bepaalde snelkoppeling het opgestart kan worden ?

Verwijderd

ik weet eigenlijk niet of dat kan, maar wil je vriendin dat haar zusje HELEMAAL niet meer op haar pc komt i-netten , of gewoon alleen niet msn-en? Want als ze er helemaal niet op mag voor i-net, gooi je er gewoon internet kosten beheer oid op van kpn zodat ze niet kan inbellen :Y) (tenzij ze natuurlijk achter een router zit :| )

Verwijderd

Topicstarter
Inet word gedeeld door een XP pro ics...
Dit is de 2de pc in het huis als ze beneden niet mag msnen komt ze boven zitten en dat is hinderlijk. Er is gewoon ADSL dus inbellen is er niet :P Inetten liever ook niet..

Verwijderd

WIn98 is wel dicht te timmeren

Hier heb je wat aan denk ik:
http://www.winguides.com/registry/display.php/130/

Kun je haar in ieder geval het inloggen in 98 belemmeren. Van het blokkeren van een specifiek MSN-adres heb ik nog nooit gehoord.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 20:04 ]

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

in het tooltje TweakUI kan je het annuleren onmogelijk maken. je kan ook in deze modus alles wegkijlen, zodat er niks op start, en niks op te starten valt.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Met ADSL moet je toch 1x inbellen. :?
Gooi een bios boot wachtwoord erop, na de POST heb je een pass nodig voordat windows word opgestart. Efficient en simpel.

dikzak

Verwijderd

Hostfile aanpassen voor elke user apart.

Verwijderd

Topicstarter
thanx voor de tips.... ik maak het aanmelden onmogelijk en een bios passwoord erop dat is wel heel makkelijk natuurlijk thanx :D
Pagina: 1