Verslag NOS meeting

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:09

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Topicstarter
* Freee!! is ook even geweest. Het was heel erg gezellig, maar ik paste helaas niet echt in de groep (te oud :( en behalve BlackD allemaal Linux-geïnteresseerden terwijl ik me meer bezig houd met OS/400).

Al voor 16:00 uur stonden de eersten te wachten bij het trefpunt op Utrecht CS. Daarvandaan zijn we omstreeks 16:20 uur vertrokken richting Stairway to Heaven met een korte tussenstop bij de geldautomaten van ABN AMRO. Een aantal waren al zo slim geweest tijdens het wachten bij het trefpunt gebruik te maken van de geldautomaten van GWK in de stationshal, dus het oponthoud was beperkt.

Na een paar consumpties bij Stairway to Heaven ben ik weer op huis aangegaan. Van het verdere verloop kan ik dus geen zinnige meldingen doen, maar ik hoop dat één of meer van de anderen hierin een aansporing vinden om dit verslag aan te vullen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• morphje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 15:26

morphje

let's all love lain

Tja hoe zal ik het vervolgen voor je

Nadat ik erachter kwam dat een van mijn vennoten naar belgie ging, moest ik toch maar wat doen vandaag, dus ik ben ook maar utrecht gegaan. Ik was er zelf zo rond een uurtje of kwart voor 5. Gelukkig wist ik waar stairway was :)

Tja een paar drankjes en toen je weg ging, euhmmm, tja nog meer drankjes.

heb zelf wat lopen babbelen over linux, bsd en wat geile hardware. Ook wat tekeningetjes gemaakt van onze netwerken. Wat over vrouwen enzo (tja we blijven sociale geeks he :) )

Ow jah er kwam ook nog een andere vrouw/meid bijzitten die toch best wel beetje gezellig was. We hebben de 100 vragen van cu2 behandeld (we kwamen alleen niet verder dan een stuk of 20) Tja en uiteraard de fotoshoot. Veel vage foto's en waarschijnlijk wel minimaal 1 van elk persoon waar ze er gaar opstaan.

Tja waaaaaaaar blivjen de foto's ?

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hee, ik hier :? O-)

Nah, ik ben eigelijk met de SP meeting geweest die dezelfde dag was (toeval :? :P), en ben op een gegeven moment met ItSnows en M@NIC ff nog naar de Stairway gegaan om nog ff gedag te zeggen tegen de NOS-ers :)

( Hee Jotti :P )

Was ook wel ff leuk voor het moment dat ik er was, maar omdat ik als niet echte NOS-er ertussen zat was het voor mij ook nie echt geweldig om er te blijven zonder ItSnows.

( Ik kom vrijwel ook nooit in NOS dus kheb er ook nie echt een thuisgevoel bij :{ )

Indien jullie niet weten wie ik nou ben, ik was de enige met een GoT tshirt dus :P

Misschien een volgende keer ;) (Ik werk nog wel met DOS dus NOSer ben ik ook een beetje :+ )

C:\>_

Verwijderd

Het lijkt me dat dit ook gewoon in het meeting draadje kan.
NOS meeting

Daar graag verder :)

Dit topic is gesloten.