Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

verwondingen/ongelukken bij casemodding

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Zo, toen ik op de pot stond met wat wc-papier rond mijn duim, op zoek naar een plijter, stelde ik me de vraag: welke verwondingen heb jij al gehad bij casemodding en gepruts met elektronika?

Nu de openingspost typ ik met één hand hier. Daaromm is deze niet zo lang. Ik heb namelijk een redelijk diepe snee inmijn vinger, ik voel dus men hartslag in mij hele vinger.

ps: Heb heel de dag zitten dremellen, nu snij ik zo de uiteinde van zo'n stripje eraf ( kabelstripjes) en springt dat zakmesje in mijn duim.

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

jvvv schreef op 05 April 2003 @ 19:45:
Zo, toen ik op de pot stond met wat wc-papier rond mijn duim, op zoek naar een plijter, stelde ik me de vraag: welke verwondingen heb jij al gehad bij casemodding en gepruts met elektronika?

Nu de openingspost typ ik met één hand hier. Daaromm is deze niet zo lang. Ik heb namelijk een redelijk diepe snee inmijn vinger, ik voel dus men hartslag in mij hele vinger.

ps: Heb heel de dag zitten dremellen, nu snij ik zo de uiteinde van zo'n stripje eraf ( kabelstripjes) en springt dat zakmesje in mijn duim.
33

Goed idee.
Dan kunnen we nog eens lachen! :D

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

• DannyCLD
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09-2021
ik heb is bij het zagen van plexi een stukie in me oog gehad, heb tweedagen lang mijn oog niet open kunnen krijgen :+

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 21:12

SmidsY

hallo!?.............

Nee eigenlijk bij het modden zelf is er gelukkig bij mij nog nooit wat mis gegaan (zoekt nu ongelakt hout om het af te kloppen :+ ) maar tijdens me werk (werk op een TD van een computerzaak) is er genoeg fout gegaan, vooral kapotte vingers etc door ouwe klote kasten uit tijden waarin afwerken iets was wat men nog niet kon. (en dan is het meestal meteen ontstoken door stof en vuil etc :( )

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:37

Dark

who tweaked the light?

jah pic's plz }) ... bloed, vleeswonden, necrotische lichaamsdelen, amputaties enz.

• DannyCLD
  • Laatst online: 21-09-2021
Dark schreef op 05 april 2003 @ 19:55:
jah pic's plz }) ... bloed, vleeswonden, necrotische lichaamsdelen, amputaties enz.
Hebt er zin in :9 ?

• Burner13
  • Laatst online: 09-10-2024
hint: die kan je ook zelf maken, dark! :D

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Kan wel in het Casemod blunder topic. [rml][ OC/CM] De mislukkingen[/rml] dus. :P

[ Voor 47% gewijzigd door m-m op 05-04-2003 20:02 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.