Toon posts:

90 min cd's branden....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb nu 90 min (800MB) cd-r's gekocht maar de cd's worden gezien als 80min (700mb) gezien. :'(

Ik gebruik nero 5.5.9.9 en heb een plextor 12/10/32A bander.

Heeft iemand ook deze problemen en ook een oplossing voor?

Anton

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-03 15:56
overburnen :?

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
staat denk ik op de site van Ahead (makers van Nero) wel het een en ander over en anders wel te vinden met Google.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 05 april 2003 @ 19:26:
Hoi,

Ik heb nu 90 min (800MB) cd-r's gekocht maar de cd's worden gezien als 80min (700mb) gezien. :'(

Ik gebruik nero 5.5.9.9 en heb een plextor 12/10/32A bander.

Heeft iemand ook deze problemen en ook een oplossing voor?

Anton
Je moet wel zorgen dat je bij expert features overburn aan hebt staan. En je mag alleen disc-at-once cd's branden. Dan moet je de waarschuwingen van nero gewoon negeren en branden.

heb je wel de laatste firmware?

Verwijderd

Topicstarter
Das een goede ik ga even kijken naar de laatste firmware...

anders probeer ik de overbun functie wel...

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-03 14:30
Maximum cd grootte bij instellingen ff veranderen van 80 naar 90 minuten. Werkt perfect bij mij :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-03 12:59
ja, alle 80+ min cd's worden gezien als 80min of minder cds. Komt omdat de officiele cd-standaard niet meer kan verwerken. Overburnen moet idd aan staan en je moet een maximum hebben aangegeven in Nero. Tevens kun je alleen overburnen als je Disc-At-Once brandt.

ps. 'k heb de zelfde brander en die kan t/m 89:59 overburnen. Je hoeft dus geen 99min cds te gaan proberen met die brander want dat haalt die niet :(

Verwijderd

Topicstarter
laatste firmware er op gezet...maar het werkt nog niet zoals ik verwacht.

Ook met de overburn functie geprobeerd, dit werkt wel :)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Download dit maar eens, staat precies in geschreven hoe en wat :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-03 19:16

lordsnow

I know nothing

Ik heb ook zoiets... m'n brander poept alle CD's groter dan 700MB er gewoon weer uit met een foutmelding. En ja, ik heb overburn aan staan, en dat de CD grote 90 minuten is (of zoiets).

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-03 14:30
lordsnow schreef op 05 April 2003 @ 20:43:
Ik heb ook zoiets... m'n brander poept alle CD's groter dan 700MB er gewoon weer uit met een foutmelding. En ja, ik heb overburn aan staan, en dat de CD grote 90 minuten is (of zoiets).
Dan is je brander te oud. Mijn vorige kon et ook niet :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Als ik overburn dan gaat alles perfect, maar probeer ik de cd's dan daarna te lezen, dan weigert gewoon elke drive in al mijn pc's, dus voor mij geen overburnen van meer dan 20 mb meer.
Pagina: 1