Als ik een spel aan het spelen ben (bv. mm2) loopt het spel eerste instantie goed, na ongeveer een klein kwartier vertraagd het spel (net als de frame rates naar benden gaan). Als ik lang aan het spelen ben dan start ie soms spontaan op niew op.
Terug in windows krijg ik de volgende melding: Er is mogelijk een apraat storing/ uitval. Ik heb windows erop nieuw opgezet (xp prof), drivers van hercules er geinstalled (laatste versie) doet ie ut nog, dus ik denk kaart eruit en in een ander pci slot (plank is pci) niks hielp.
Specs van de pc:
Amd t-bird 1000 mhz (niet meer oc`ed, dacht dat daar het probleem is)
Msi k7t 266 pro2 RU
256 mb ddr kingston
Hercules 3d prohet 4000 XT 32 sdram (pci)
Realtek nic
Lezer
brander
Kan het zijn dat deze plank veel te heet word? Er zit aan de bovenkant een klein koelblokje en aan de core een ventilator @ 7v.
Terug in windows krijg ik de volgende melding: Er is mogelijk een apraat storing/ uitval. Ik heb windows erop nieuw opgezet (xp prof), drivers van hercules er geinstalled (laatste versie) doet ie ut nog, dus ik denk kaart eruit en in een ander pci slot (plank is pci) niks hielp.
Specs van de pc:
Amd t-bird 1000 mhz (niet meer oc`ed, dacht dat daar het probleem is)
Msi k7t 266 pro2 RU
256 mb ddr kingston
Hercules 3d prohet 4000 XT 32 sdram (pci)
Realtek nic
Lezer
brander
Kan het zijn dat deze plank veel te heet word? Er zit aan de bovenkant een klein koelblokje en aan de core een ventilator @ 7v.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+