Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Camouflage toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 21:12

SmidsY

hallo!?.............

Topicstarter
Het is alweer een tijdje gelden dat ik een "groot" project heb gedaan. Met dit idee liep ik al een hele tijd rond, en nu had ik er eventjes de tijd voor dus dan maar doen. Het idee is om mijn standaard toetsenbord dat ik altijd meesleep naar div lan's een beetje een persoonlijke touch te geven, dus heb ik hem gecamoufleerd. Aangezien de huidige wereldsituatie heb ik gekozen voor een desertcombat design en een voor de "project-titel" iraqi freedom toetsenbord.

Voor ik ermee ben begonnen naturrlijk eerst informatie verzamelen over hoe camouflage precies werkt, en welke kleuren hierbij horen. Deze site heeft daarbij erg geholpen.

Via deze site heb ik dus een camouflage design uitgezocht, en deze uitgeprint op een formaat zodat het over het toetsenbord past

Afbeeldingslocatie: http://www.fragvalley.nl/forum/uploads/post-9-1049400727.jpg

Hierna kan het toetsenbord gesloopt worden

Afbeeldingslocatie: http://www.fragvalley.nl/forum/uploads/post-9-1049400694.jpg

Nu het bovenste deel van het toetsenbord los ik kan je de design gaan overzetten om het toetsenbord zelf

Afbeeldingslocatie: http://www.fragvalley.nl/forum/uploads/post-9-1049400776.jpg

Nadat je het design heb overgezet wordt het tijd dat je het gaat verven met de gekozen kleuren. De verf is wat dat betreft een verhaal apart, ik kan me namelijk nog een tijd herinneren dat z'n beetje elke speelgoedzaak modelbouw verf had, maar tegenwoordig is dit dus niet mee (denk dat ik oud wordt :P ) dus dan de locale hobby zaak maar.

Afbeeldingslocatie: http://www.fragvalley.nl/forum/uploads/post-9-1049400816.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fragvalley.nl/forum/uploads/post-9-1049557554.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fragvalley.nl/forum/uploads/post-9-1049557608.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fragvalley.nl/forum/uploads/post-9-1049400974.jpg

In de laatste foto kan je dus zien wat het eindeffect is, maar nu komt er ook een klein probleempje om de hoek zetten, aangezien ik niet z'n ster ben in blind typen wordt het gebruiken van het toetsenbord wat minder. Voor het terugzetten van de letters heb ik gekozen voor het gebruiken van een CD-marker met een zeer fijne punt. (uiteraard heb ik voor het toepassen eerst gebropeer of dit er snel slijt, gelukkig was dit niet het geval :) )

Ik heb ervoor gekozen alleen terug te zetten wat echt noodzakelijk is, aangezien het een lan toetsenbord is heb ik alleen de letters en cijfers terug gezet. De rest is van minder belang, en gelukkig op elk toetsenbord hetzelfde.

Afbeeldingslocatie: http://www.fragvalley.nl/forum/uploads/post-9-1049459466.jpg

Na het beletteren wordt het tijd om te kijken of ik na het slopen en verven van het toetsenbord hem ook weer inelkaar gezet kan krijgen, gelukkig is me dat gelukt en hij functioneerd perfect!

Afbeeldingslocatie: http://www.fragvalley.nl/forum/uploads/post-9-1049459635.jpg

Nu alleen nog w8en tot de eerste lan om hem eens echt te battletesten 8)

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:38
he das orgineel gedaan!! Wat voor verf en de kosten??

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

erg mooi en origineel uitgevoerd

• StephanL
  • Laatst online: 18-11 12:57
Gaaf :P Brengt me wel op een idee om een legerkast te maken 8) Hoe heb je die letters gedaan? stickers?

Moet eens lezen geloof ik |:(

BTW: Je mist een plaatje [/jpg] effe vervangen door [/img] :P

[ Voor 35% gewijzigd door StephanL op 05-04-2003 18:30 ]

• SmidsY

SmidsY

hallo!?.............

Topicstarter
PASware schreef op 05 april 2003 @ 18:22:
he das orgineel gedaan!! Wat voor verf en de kosten??
gewone standaard hobby verf voor bouwpakketen, in mijn geval humbrol maar revell kan ook. Ik heb de kleuren uit mijn design uitgeprint als staaltje in in de hobby zaak vergeleken met het assortiment en juiste kleuren genomen :)

Tja en de kosten, tja wat kost een ramplank?! ligt eraan welke je gebruikt, en de kosten van de verf 1,5 euro per verfblikje (totaal 4 kleuren en aan 1 blikje per kleur meer dan genoeg)

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Ik ben al van plan camouflage-stof over mijn case te plakken . Maar dit is echt.... _/-\o_ _/-\o_

Heb je een speciale behandeling gedaaan voordat je schilderde? Schuren?

[ Voor 29% gewijzigd door jvvv op 05-04-2003 18:31 ]

Verwijderd

Lelijk randen onder de toetsen uit imo voor de rest mooi camo.

Ik heb hier ook een tobo liggen om voor een ander zwart te spuiten, maar ik heb er voor gekozen om eerst alle toetsen te demonteren en de tray in de plasticprimer te spuiten, een grondlak te geven en daarna pas de eindkleuring en toplaag aan te brengen.

Letters/cijfers met CDR-pen gedaan?

• SmidsY

SmidsY

hallo!?.............

Topicstarter
jvvv schreef op 05 April 2003 @ 18:29:
Ik ben al van plan camouflage-stof over mijn case te plakken
Je kan het ook net als ik doen door te verven, of wat ik vandaag toevallig las (w8ende op de desertcombat .3 release) is dat de site wraps levert voor kasten

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 19:52
Alleen jammer dat je die witte lijnen tussen de toetsen ziet. Verder ziet het er goed uit!

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
haha, die heb je gesnatched uit Hackers! (lapdoos-mod) :P

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 00:36

Mx-KAEY

Mx-KÆY

maar ehm zieter strak uit:) nu de rest nog ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 00:17 ]

-- Mx-Generætion --

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-11 21:38

dfr0st

Geel is mooier

koop nog even een lak spuitbus, en dan 3 heeeeeele dune laagjes erover spuiten. Dan blijft hij nog langer heel mooi en is minder vuil gevoelig.

-

• SmidsY

SmidsY

hallo!?.............

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 18:33:
Lelijk randen onder de toetsen uit imo voor de rest mooi camo.

Ik heb hier ook een tobo liggen om voor een ander zwart te spuiten, maar ik heb er voor gekozen om eerst alle toetsen te demonteren en de tray in de plasticprimer te spuiten, een grondlak te geven en daarna pas de eindkleuring en toplaag aan te brengen.

Letters/cijfers met CDR-pen gedaan?
Ik heb ervoor gekozen de onderkant van het toetsenbord (onder de toetsen) niet te doen, dit was ik echter eerst wel van plan. Maar nu in het donker (zeg maar lan schemer) is het lang zo "lelijk" niet en geeft het voor mij nog een beetje onderscheid tussen de individuele toetsen, wat weer lekkerder tikt ( als ik in battlefield weer een teammate moet uischelden omdat hij niet op zijn map keek >:) )

Verder heb ik voordat ik aan het het verven en tekenen ben begonnen het toetsenbord grondig gereinigd/vetvrij gemaak met een bus schoonmaak foam (PRF booster)

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

mooi en fijn typend toetsenbord! (a 8,95 bij de mediamarkt) Ik heb em ook, precies dezelfde..met de "laptop-toetsenbord" "feeling"

• T-Blizzard
  • Laatst online: 26-11 22:04
Heel cool :) ben je vast wel even me bezig geweest :P

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-11 20:20

_WgV_

It's a magical world!

Mooi gedaan man :)
Origineel idee, ga je ook je muis nog verven?
SmidsY schreef op 05 April 2003 @ 18:19:
Ik heb ervoor gekozen alleen terug te zetten wat echt noodzakelijk is, aangezien het een lan toetsenbord is heb ik alleen de letters en cijfers terug gezet. De rest is van minder belang, en gelukkig op elk toetsenbord hetzelfde.
De letters en cijfers niet dan :+

#StopBurningStuff

• SmidsY

SmidsY

hallo!?.............

Topicstarter
De letters en cijfers niet dan
Tja, daar heb je absoluut gelijk in |:( maar zoals ik in mijn verhaal erbij heb kunnen lezen ben ik geen ster in blind typen :Z vandaar dat ik die wel heb terug gezet :Y) de rest lukt me wel ;)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

wat bedoel je nou met dat 'opzoeken van hoe camouflage werkt' ? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Maar nu in het donker (zeg maar lan schemer) is het lang zo "lelijk" niet en geeft het voor mij nog een beetje onderscheid tussen de individuele toetsen.
Smaken verschillen, en wellicht dat het in jouw geval (niet blindtypen) wel zo handig is. Overigens voorzie ik niet veel problemen omdat het een gametoetsenbord betreft (en in welk actiespel kun je op je gemak op je toetsenbord kijken zónder onder vuur te komen liggen? Meestal is het Gogogo als een speer en je vinger kaar op de trekker/strafe/duiken etc).

Ga je de leds nog modden in desertstijl? (amber/okerkleurig)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 00:17 ]

• SmidsY

SmidsY

hallo!?.............

Topicstarter
BaRF schreef op 05 April 2003 @ 19:24:
wat bedoel je nou met dat 'opzoeken van hoe camouflage werkt' ? :P
Iedereen hoort te weten hoe camouflage werkt (teminste ik heb het ooit nog bij biologie op de basischool gehad). Maar wat ik hiermee bedoel is militaire cammo. En dan specifiek de MERDC Camouflage Patterns. Welke in het artikel wat ik vermeld worden toegelicht :z
Smaken verschillen, en wellicht dat het in jouw geval (niet blindtypen) wel zo handig is. Overigens voorzie ik niet veel problemen omdat het een gametoetsenbord betreft (en in welk actiespel kun je op je gemak op je toetsenbord kijken zónder onder vuur te komen liggen? Meestal is het Gogogo als een speer en je vinger kaar op de trekker/strafe/duiken etc).

Ga je de leds nog modden in desertstijl? (amber/okerkleurig)
Ik speel op het moment ontzetend veel battlefield en dan is het soms van belang ff wat strategie of insults uit de wisselen, waar het standaard talk menu geen uitkomst bied. En wat de led's betreft, ik heb er nog niet aan gedacht, maar het is wel humor. Maar in het princiepe zal alleen de numlock van belang zijn, caps en scrolllock led's gebruik ik niet echt :?

[ Voor 49% gewijzigd door SmidsY op 05-04-2003 19:40 ]

Verwijderd

Ik vind em echt wel moi geworden smids, Straks kunnen we je helemaal niet meer vinden op FV4 :*) zit je helemaal met je toetsenbord achter het camo net verstopt :P

Verwijderd

ik heb ff een strakke tip voor je, naast het fijt dat hij UBER geil is.
Spuit de bovenkant van je onderkant van je toetsenbord geel, orange, bruin, zwart :)

je muis painten is ook een chill idee

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.casewraps.com/gfx/camo/windowvisionscamo.jpg

Http://www.casewraps.com

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 21:36 ]

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

He Smids, weet je zeker dat je niet je compo-prijs gaat painten???
Moet je wel weer je andere kleur CCFL's plaatsen. :D

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

• SmidsY

SmidsY

hallo!?.............

Topicstarter
Nee wolfje die compo prijs hou ik voorlopig zo, hij bevalt me nog steeds zeer goed vooral nu met het rustgevende blauw. Wat betreft de muis, daar begin ik maar niet aan, want voor elke lan jat ik al die van me pa en om die nog van cammo te voorzien vind ie vast niet leuk :P

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

gaaf, idd erg leuk met lannen denk ik zo :9

Verwijderd

Erg cool gemaakt alleen jammer van die witte randjes als je niet in het donker zit. _/-\o_
Ik denk dat het niet erg camouflerend werkt op een lan. Denk eerder dat je opvalt. 8)

Verwijderd

Wat ik zo geweldig vind, het is weer lekker Origineel, en dat vind ik nou zo belangrijk. Gewoon je Toestenbord camoufleren, Kom der maar eens op.

Ik vind hem geweldig!

Verwijderd

......oftewel de sadam/dessertstormmod! :P heel mooi gedaan, al zou ik juist wel weten waar ik moet type en liever al die vage tekentjes neerzetten.
of met een UV stift waar je dan een blacklight moet bijhouden om het te kunnen lezen ;)

Verwijderd

OK, ben ook verkocht, kga er ook maar eens aan beginnen.

mooie mod idd :D

Denk dat ik hem totaal ga camoufleren, kan blind tikken, dus voor mij maakt het niet uit of het onzichtbaar is :+

Alleen jammergenoeg heb ik net zo'n nieuwe Aldi PC aangeschaft (nee, niet de allernieuwste met DVD brander) dus moet ik die er ook maar gelijk bij betrekken, anders ziet het er zo stom uit.

Dus ... bedankt voor de inspiratie, maar ik moet (net zoals m'n vorige mod, zal ik nog wel posten sinds ik nieuw ben bij GoT) een BioHazard tekentje derbij, vind het nog steeds 1 van de weirdste en c00lste logo's die er zijn

Verwijderd

ik zou de toetsenbord kabel ook bruin verven :)

Verwijderd

heb je met de losse hand die lijnen afgetekend? :?

Verwijderd

Smidsy,

kan ik je idee maybe overnemen *D ??

Vind um namelijk geweldig...en denk dat ik mijn prometeia case ook maar es ff in die kleuren ga doen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 00:40:
ik zou de toetsenbord kabel ook bruin verven :)
Dat is rubberachtig, dat zal niet zo goed houden denk ik...

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 23:49:
Wat ik zo geweldig vind, het is weer lekker Origineel, en dat vind ik nou zo belangrijk. Gewoon je Toestenbord camoufleren, Kom der maar eens op.

Ik vind hem geweldig!
Zoals al eerder gezegd, in de film Hackers deden ze het ook al(in 2 seconden tijd :P)

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 00:45:
[...]

Dat is rubberachtig, dat zal niet zo goed houden denk ik...
Mss als je de kabel effe afschuurd om te zorgen dat het wat groffer is. Wel zien dat je er niet doorschuurd.

• SmidsY

SmidsY

hallo!?.............

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 00:43:
heb je met de losse hand die lijnen afgetekend? :?
Nee ik heb, dat uitgeprinte cammo design, uitgeknipt (de bruine kleur) en deze op het toetsenbord gelegd en de contouren ervan overgetrokken. Alle ander kleuren is met de hand gedaan.
Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 00:44:
Smidsy,
kan ik je idee maybe overnemen *D ??
Tuurlijk, waarum niet, daar is het een idee voor (en aangezien ik geen patend kan aanvragen >:) en ook niet het intelectueel recht heb :D ) ga je gang, maaruh wil wel pics zien natuurlijk :z

Verwijderd

Nee ik heb, dat uitgeprinte cammo design, uitgeknipt (de bruine kleur) en deze op het toetsenbord gelegd en de contouren ervan overgetrokken. Alle ander kleuren is met de hand gedaan.
Zou het wat uitmaken als je het met de losse hand doet?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 11:55 . Reden: effe vergeten tekst te typen. was bezig met quote ]

• SmidsY

SmidsY

hallo!?.............

Topicstarter
[b][message=17474666,noline]

Zou het wat uitmaken als je het met de losse hand doet?
Nee opzich niet, op het grote militaire materieel wordt dit ook niet gedaan. Ik heb het zo gedaan omdat ik me aan het motief wou houden en het niet wou laten mislukken, maar "feel free" om het op een ander manier aan te pakken.

Verwijderd

SmidsY schreef op 07 april 2003 @ 12:03:
[...]

Nee opzich niet, op het grote militaire materieel wordt dit ook niet gedaan. Ik heb het zo gedaan omdat ik me aan het motief wou houden en het niet wou laten mislukken, maar "feel free" om het op een ander manier aan te pakken.
Ik denk dat ik dat ga doen want zoals jij zegt met "dat uitgeprinte cammo design, uitgeknipt (de bruine kleur) en deze op het toetsenbord gelegd" snap ik niet helemaal. 8)7

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Even een hint hoe je het in Hackers gedaan hebben:
Daar hadden ze een desert-scheme kleurtje. Ze gebruikten een sjabloon die ze boven het toetsenbord hielden en spoten bruine verf eroverheen.
Misschien is het een idee om ook gewoon een sjabloontje te maken? Zo precies hoeven die vlekken toch niet :p

🖥️ | 🚗

Verwijderd

MadMarky schreef op 07 April 2003 @ 13:11:
Even een hint hoe je het in Hackers gedaan hebben:
Daar hadden ze een desert-scheme kleurtje. Ze gebruikten een sjabloon die ze boven het toetsenbord hielden en spoten bruine verf eroverheen.
Misschien is het een idee om ook gewoon een sjabloontje te maken? Zo precies hoeven die vlekken toch niet :p
Ik denk dat je dan best gewoon effe snel een paar kronkelende lijnen op je toetsenbord tekend. dat is het handigste.

Het hoeft idd niet zo nauwkeurig te zijn.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Het is al vaker gezegd, maar zet hem in de blanke lak! Ik heb ooit mijn toetsenbord gespoten (matzwart, met primer er onder) en ik was binnen een maand door de verf heen gesleten :/ Bovendien denk ik dat die CD-R pen het niet veel langer zal volhouden.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Demoniac schreef op 07 April 2003 @ 17:01:
Het is al vaker gezegd, maar zet hem in de blanke lak! Ik heb ooit mijn toetsenbord gespoten (matzwart, met primer er onder) en ik was binnen een maand door de verf heen gesleten :/ Bovendien denk ik dat die CD-R pen het niet veel langer zal volhouden.
En als je er nu eens 1 of 2 vernis laagjes overdoet?

Verwijderd

Zo dat is wel blits !!

Kan Saus henk veel van leren :P !!

Dat heb je echt mooi gedaan man , nu moet je eigenlijk ook je kast en monitor doen + muis :)

Verwijderd

Damn! mijn broer had eerst een hele koffer met modelbouwverf. Nu vraag ik waar die is: "Oh, die is weg" zegt hij dan. OMFG!

Is waterverf ook goed? nee zeker

• SmidsY

SmidsY

hallo!?.............

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 22:47:

Is waterverf ook goed? nee zeker
Je geeft zelf het antwoord al, dat is verf op waterbasis en dus tegen minder bestand als de standaard hobby verf
Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 17:31:

Kan Saus henk veel van leren :P !!
wie is saus henk!? 8)7

Verwijderd

Dus jij denkt dat de beste verf om het te schilderen van die modelbouwverf is? Dan ga ik eens kijken hoeveel die kost

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

origineel :s

jaja niet echt wel schattig gedaan maar oorspronkelijk kennen we allemaal de film hackers nog !!!!

suc16 met de andere toetsen die je nog niet hebt beschreven...

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 18:58
Ziet er idd wel stoer uit alleen moet je je kast dan ook wel in die kleuren verfen.

• SmidsY

SmidsY

hallo!?.............

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 12:41:
Dus jij denkt dat de beste verf om het te schilderen van die modelbouwverf is? Dan ga ik eens kijken hoeveel die kost
Zoals ik al eerder heb vermeld, kost die verf 1,5 euro per blikje :Y) je gebruikt niet meer dan een 1/ blikje. En er zijn 4 kleuren dus reken jij maar uit :z

Verwijderd

Ik weet nog niet of ik mijn tobo zo ga spuiten. ik denk dat dat saai wordt na een tijd. Ik ben aan het zoeken hoe of wat ik er kan opspuiten maar ik weet niets 8)7

Iemand idee :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 14:28 . Reden: effe iets vergeten ]

Verwijderd

Kan je eens een foto van dichtbij maken. van verf ziet er mooi uit maar vaak als je het gewoon bekijkt ziet het er niet meer uit

• SmidsY

SmidsY

hallo!?.............

Topicstarter
Demoniac schreef op 07 April 2003 @ 17:01:
Tja we zijn ondertussen een flinke poos verder en dit ramplankje heeft al op aardig wat lan's zijn "kunsten" kunnen vertonen. Echter wat opvalt is dat toch de verf ietsjes begint te slijten (vreemd genoeg allen op de wsad toetsen >:) ) Maar vreemd genoeg de met cd-marker terug geplaatste letters blijven wel zitten (deze zijn niet begonnen met slijten). Dus voor ik hem op de volgende lan ga gebruiken weer eventjes bijwerken :7

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
SmidsY schreef op 05 August 2003 @ 23:11:
[...]

Tja we zijn ondertussen een flinke poos verder en dit ramplankje heeft al op aardig wat lan's zijn "kunsten" kunnen vertonen. Echter wat opvalt is dat toch de verf ietsjes begint te slijten (vreemd genoeg allen op de wsad toetsen >:) ) Maar vreemd genoeg de met cd-marker terug geplaatste letters blijven wel zitten (deze zijn niet begonnen met slijten). Dus voor ik hem op de volgende lan ga gebruiken weer eventjes bijwerken :7
Blanke lak erop spuiten is misschien een idee :) Probeer van te voren wel uit of ze elkaar niet ''bijten'' ;)

• M14
  • Laatst online: 28-11 15:50

M14

SantjeS schreef op 08 April 2003 @ 13:31:
origineel :s

jaja niet echt wel schattig gedaan maar oorspronkelijk kennen we allemaal de film hackers nog !!!!

suc16 met de andere toetsen die je nog niet hebt beschreven...
Schijnbaar kent niet iedereen de film :P Maar jah,

btw wel toevallig dat je net zoals in die film een desert-camo hebt gepakt :)

Ik ga iig niet dit soort geintjes uithalen met mn dure Logitech ramplankje ;)

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

• Sine
  • Laatst online: 08:57
Hackers ruled :p

bord uit hackers :
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/guidomennen/hackerboard.JPG

Repareren doe je zo.

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
best vet, alleen lijkt het alsof die van hackers gespoten is.. ? ja toch?

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• Sine
  • Laatst online: 08:57
DeXtOuRiuS schreef op 06 August 2003 @ 02:40:
best vet, alleen lijkt het alsof die van hackers gespoten is.. ? ja toch?
Hackers nog niet gezien ? Ga je schamen ! :P

Het bord is gespoten ja

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/guidomennen/hackerspr.JPG

Maar je hebt een kans om dat in te halen, vanavond om 20u30 op V8 :)

Repareren doe je zo.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:22

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik zou onder de toetsen de boel zwart maken, ziet er mooier uit. En het spuiteffect (wazige randjes) zit ook op "echte" camouflage, dan werkt het beter en is sneller te maken.
Verder een dikke laag vernis erover maakt het een stuk slijtvaster (ook gewoon van Humbrol of Revell pakken, en anders een acrylvernis). Neem je zijdeglans, dan krijgt het ook nog een gave net niet matte afwerking...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Zeer netjes gedaan.

• floriske.nl
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

hehe, niet mijn stijl, maar wel strak gedaan, die casewrap die modkid postte is ook wel iets voor je idd ;)
Pagina: 1