Okay Tweakers, observe:

Op dit plaatje zit u een div (omcircelt met rood) met 2 images erin, het is de bedoeling dat tussen deze 2 images wat links komen. Maar elke image lijkt een soort margin-bottom te hebben die wordt opgevuld met de backround-image/color van de Div. Mijn vraag is nu, hoe krijg ik deze soort margin weg? Ik heb voor de duidelijkheid de backgroundcolor van de div op groen gezet zodat je goed kunt zien waar die zit.
Hier is de XHTML-code van de desbetreffende div:
En hier het bijbehorende stuk CSS:
Kan iemand mij uit de brand helpen en deze (soort) margin verwijderen?

Op dit plaatje zit u een div (omcircelt met rood) met 2 images erin, het is de bedoeling dat tussen deze 2 images wat links komen. Maar elke image lijkt een soort margin-bottom te hebben die wordt opgevuld met de backround-image/color van de Div. Mijn vraag is nu, hoe krijg ik deze soort margin weg? Ik heb voor de duidelijkheid de backgroundcolor van de div op groen gezet zodat je goed kunt zien waar die zit.
Hier is de XHTML-code van de desbetreffende div:
HTML:
1
2
3
4
| <div id="left"> [img]"images/main-t.gif"[/img] [img]"images/main-f.gif"[/img] </div> |
En hier het bijbehorende stuk CSS:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| #left { height: auto; width: 150px; position: absolute; left: 0px; top: 50px; /*background-image: url("../images/button-spacer.gif");*/ background-color: green; text-align: center; } |
Kan iemand mij uit de brand helpen en deze (soort) margin verwijderen?
[ Voor 29% gewijzigd door GuuZ op 05-04-2003 17:45 ]
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540