Toon posts:

GARANTIE OP JE SYSTEEM ALS JE OVERKLOKT?.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:)Ik heb een nieuw systeem besteld, hou ik hierop garantie als ik de processor unlock middels potloodstreepjes.

Welke stappen moet ik doorlopen met mijn Thunderbird 800 Mhz processor op mijn Abit KT 7 Raid moederbord om deze over te klokken op een verantwoorde manier? :?

:9~
ABIT KT7 Raid, Thunderbird 800 Mhz, 128 MB 133, 30.7 Gb 7200 Maxtor, Asus V7700 Deluxe, Iiyama A901HT, SB Live, ATX 300W, Pioneer 105SZ, Sony CRX140E, Logitech toets/opt.muis

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Spooksel

Spooksel!

oh damn. ik dacht dat ik de stomste vragen al gelezen had! :'(

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

waarom alles hoofdletter??

• barrel
waarom alles hoofdletter??
WAAR ??? ;)

edit:
Ow daar :o sciezme

Verwijderd

Tuurlijk kan dat.
Als je je processor verneukt krijg je zo een nieuwe.
Moet je er wel ff heel eerlijk bij zeggen dat je streepjes heb zitten trekken en hebt zitten solderen.

Kan geloof ik onbeperkt.
Je krijgt zo een nieuwe mee.

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Spooksel

Spooksel!

ja joh, had ik laatst ook met mijn soldeerbout... zo d'r doorheen, gelijk nieuwe proc gekregen :)

(BLAH)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 16:22
't nadeel is dat iedere TD-medewerker die een (semi-)defect systeem onder handen krijgt, perfect weet hoe je een systeem kunt/moet opvoeren en deze kennis zal gebruiken om te achterhalen waarom een systeem instabiel is danwel defect is geraakt.
Dus je kunt er zeker van zijn dat wanneer je je defecte onderdelen probeert om te ruilen de persoon aan de andere kant van de balie weet hoe het defect is onstaan.
Of je dan nog steeds recht hebt op garantie, is moeilijk te zeggen en zal voor een groot deel afhangen van de persoon die je te woord staat.
Wanneer je op "onzorgvuldig behandelde" onderdelen geen garantie krijgt is dat (vaak) 't goed recht van 't personeel van de computerzaak, waar je de spulen gekocht hebt.

Maar meestal wanneer 't niet echt duidelijk te zien is en/of 't is makkelijk te verbergen voor de fabrikant/leverancier en de klant is er eerlijk over, wat 'ie gedaan heeft, doe ik ook niet moeilijk ;)
Maar bij gebroken geheugen modules, uitgefikte CPU's, HDD's die open zijn geweest etc. hoef je volgens mij bij geen enkele zaak aan te kloppen voor garantie.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• barrel
Tuurlijk kan dat.
Als je je processor verneukt krijg je zo een nieuwe.
Moet je er wel ff heel eerlijk bij zeggen dat je streepjes heb zitten trekken en hebt zitten solderen.
Kan geloof ik onbeperkt.
Je krijgt zo een nieuwe mee.
Het schijnt zelfs als je der "per ongeluk" met een hamer HEEL hard op slaat je ook gewoon een nieuwe krijgt, en als je "per ongeluk" met je auto der overheen rijdt krijg je er zelfs twee voor terug :9~
Pagina: 1