Hey ben ik weer,
Ik ben al een stuk opgeschoten maar nu zit ik nog met een probleem. Ik ben nu bezig om een stuk text te laden en dat dan in een textbox te zetten.
Alleen het probleem is dat ik de text niet in een textbox krijg, ik krijg het wel in een richtextbox maar dat wil ik juist niet
Dat heb ik nu en dan laad hij in een richtextbox .. Maar hoe krijg ik dit in een gewone textbox ?
Deze regel moet anders maar als je dat verandert naar:
Dan laat hij de file titel zien. Dus wat moet ik dan precies veranderen wil ik dit laten werken ?
Alvast bedankt
Ik ben al een stuk opgeschoten maar nu zit ik nog met een probleem. Ik ben nu bezig om een stuk text te laden en dat dan in een textbox te zetten.
Alleen het probleem is dat ik de text niet in een textbox krijg, ik krijg het wel in een richtextbox maar dat wil ik juist niet
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Private Sub Command1_Click() On Error Goto ErrHandler CommonDialog1.Filter = "Text Files (*.txt)|*.txt|All Files (*.*)|*.*" CommonDialog1.ShowOpen If CommonDialog1.Filename <> "" Then Richtextbox1.LoadFile CommonDialog1.Filename End If Exit Sub ErrHandler: End Sub |
Dat heb ik nu en dan laad hij in een richtextbox .. Maar hoe krijg ik dit in een gewone textbox ?
Visual Basic:
1
| Richtextbox1.LoadFile CommonDialog1.Filename |
Deze regel moet anders maar als je dat verandert naar:
Visual Basic:
1
| Text1.Text = CommonDialog1.Filename |
Dan laat hij de file titel zien. Dus wat moet ik dan precies veranderen wil ik dit laten werken ?
Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 14:26 ]