ZanderZ schreef op 09 June 2003 @ 13:22:
SlinkingAnt: Klinkt inderdaad beter

makkie: ik zal eens kijken naar die speedboot missie, vreemd dat ie dat doet... Dat van "Sir, yes Sir" heb ik gewoon maar vertaald, het leek me niet echt logisch dat Nederlandse militairen het zo zeggen, maar als het meer mensen stoort kan ik het wel veranderen uiteraard. De ijsfabriek missie heet 'Aanvoer & Eis' , het Engels was 'Supply & Demand'. 'Vraag & Aanbod' klinkt inderdaad beter.
Ga vooral door met opmerkingen geven! Zo wordt de mod alleen maar beter
Kerstmanneke: Ja! Leuk, een Spar! Ik ga kijken of ik er wat leuks mee kan doen, zo ja dan komt ie er zeker weten in!
In het leger hier zeggen "tot uw orders" en dan de naam van de rang erachter aan bijv. generaal, majoor , kapitein , luitenant , sergant.
Ik heb denk ik een bug gevonden.
Als ik de Death Row (dodenrij) of executie wil gaan spelen met de nederlandse text ,dan loopt het spel na een paar seconden vast.
Alle text is verder nog steeds engels i.p.v. nederlands , dit is denk ik ook het probleem.
Want ik heb hem zeker 10 maal geprobeert te doen maar elke keer loopt hij vast.
Stel ik bij opties de text echter in op engels dan loopt hij weer goed.
Misschien iets teveel weg gehaald met vertalen????
Voor de intromuziek misschien een tip.
Wat dachten jullie van "The original Miami Vice Theme (intrumental) van Jan Hammer (1985)

Rico Tubbs & Sunny Crocket in hun witte testarossa.
Ik heb hiewr de LP(wat voor een ding) CD?? nog liggen met die mooie foto van hun tweeën naast die Testarossa.
Ik zal wel opschrijven wat ik nog tegen kom.
Ik heb ook al de duitse mod bekeken maar die autonamen die zij gebruiken zijn veel slechter. comet is bij hun dus een 911 carerra. en ze hebben de bmw m3 m5.
Zij hebben wel hun politieauto heel mooi voor elkaar inclusief de juiste sirene.
Hier staat hij tussen
http://www.gta3mods.de/mods.php
[
Voor 39% gewijzigd door
makkie op 10-06-2003 00:59
]