oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
* F_J_K heeft geen tijd over maar schopt topics met veel plezier naar de buren 
Van mij hoeft het niet weg maar ik gok dat dit beter past in Gadget Talk, heeft weinig met software op PC's te maken
Van mij hoeft het niet weg maar ik gok dat dit beter past in Gadget Talk, heeft weinig met software op PC's te maken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Volgens mij niet. Je kan het fmem menu wel krijgen in graph menu, maar als je dan store doet en dan f1 (of een andere) slaat ie niks op...
Misschien dat het op een andere manier nog wel kan, maar ik weet verder niets om dat voor elkaar te krijgen.
Misschien dat het op een andere manier nog wel kan, maar ik weet verder niets om dat voor elkaar te krijgen.
weet je misschien of het wel mogelijk is om bijvoorbeeld Y1 te laten berekenen bij Y2 ?smallboy schreef op 06 april 2003 @ 11:12:
Volgens mij niet. Je kan het fmem menu wel krijgen in graph menu, maar als je dan store doet en dan f1 (of een andere) slaat ie niks op...
ik bedoel zoiets:
Y1=X^3+4
Y2=Y1-4
Y3...etc
Met de Texas Instruments die ik heb, kan het wel. Wij hebben er een dikke handleiding bij gekregen, jullie niet?Atgast schreef op 06 april 2003 @ 12:18:
[...]
weet je misschien of het wel mogelijk is om bijvoorbeeld Y1 te laten berekenen bij Y2 ?
ik bedoel zoiets:
Y1=X^3+4
Y2=Y1-4
Y3...etc
jawel, 450 pagina's...schumacher schreef op 06 April 2003 @ 12:22:
[...]
Met de Texas Instruments die ik heb, kan het wel. Wij hebben er een dikke handleiding bij gekregen, jullie niet?
Maar ik heb het graph gedeelte door genomen, maar ik zag niks staan over het rekenen aan functies.
Sinds wanneer is een rekenmachine een gadget? 

Is allemaal niet zo moeilijk te vinden hoor, ben jij nou een echte tweaker?
VARS -> GRPH (F4) -> Y (F1) is de letter Y, een nummertje erachter plakken en het werktAtgast schreef op 06 April 2003 @ 12:18:
weet je misschien of het wel mogelijk is om bijvoorbeeld Y1 te laten berekenen bij Y2 ?
OPTN -> F6 -> FMEM (F1) -> STO (F1) -> Kies geheugenAtgast schreef op 05 April 2003 @ 16:54:
Ik vroeg me af of het mogelijk was om met dit rekenapparaat functies die je in het Graph menu hebt ingetikt op te slaan in het functie menu (fn)
[ Voor 7% gewijzigd door Kjev op 06-04-2003 14:41 ]
Dat Y1 gedoe werkt wel ja, bedanktKjev schreef op 06 April 2003 @ 14:41:
Sinds wanneer is een rekenmachine een gadget?
[...]
VARS -> GRPH (F4) -> Y (F1) is de letter Y, een nummertje erachter plakken en het werkt
[...]
OPTN -> F6 -> FMEM (F1) -> STO (F1) -> Kies geheugen
maar dat 2e dat werkt niet ? Ik had dat ook al geprobeerd, maar dan slaat ie niks op...
en ja, ik ben een echte tweaker
edit: voor de geintereseerde, ja kan in het run menu nu dus ook gewoon het volgende doen:
VARS -> GRPH (F4) -> Y (F1) + nummer
OPTN -> F6 -> FMEM (F1) -> STO (F1) -> Kies geheugen
dan heb je em alsnog in het fn geheugen
[ Voor 20% gewijzigd door Arjan op 06-04-2003 14:58 ]
Pagina: 1