[win2k3]brander activeren

Pagina: 1
Acties:

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:22
ik weet niet of het hier moet of bij dat i/o deel van got, ik gok erop dat ik hier goed zit.
de vraag, hoe activeer ik onder windows 2003 RC2 het branden. ik heb bij een vorige installatie al eens zitten knoeien met de computer managment -> services.
ik heb toen de IMAPI CD-Brunging COM service aan gezet. dit hielp niet, nero kon nog steeds niet branden net zo min als dat de brand opties er toen wel waren bij deze computer.

als ik zoek in windows help vind hij niks over 2003, alleen 2000. en daar is cd's branden wel gewoon mogelijk.

wie kent het probleem en weet hoe het op te lossen?

“An elephant is a mouse with an operating system”

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

2003 is een Beta Versie daarom ben je ook tester, ik denk dat je meer te weten komt bij Microsoft :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Elephtera
KB afgezocht, er word wel gesproken over het brand systeem van win 2003. maar nergens over het activeren ervan. ik heb ze nu maar gemaild, want volgens mij weet op got ook niemand hoe het moet?!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik kan met nero zonder problemen branden.
Alleen het bestanden delen werkt bij mij niet. Krijg als error: login failure, account restriction

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Elephtera
kan het liggen aan het feit dat ik nu als Admin ben ingelogd? of kan het dat niet zijn? en bestanden delen werkt prima hier. alleen moet ik vanaf de andere pc's wel inloggen op deze pc als admin. anders krijg ik ook een login failure.

• Elephtera
The Dolf schreef op 05 April 2003 @ 22:35:
Ik kan met nero zonder problemen branden.
Alleen het bestanden delen werkt bij mij niet. Krijg als error: login failure, account restriction
nog even een reactie op het bestanden delen. ik heb het nu goed gekregen. een " share" moet je via computer managment toevoegen, dan kun je aangeven hoe de rechten zijn, bijvoorbeeld-> read rights for all users. hiermee heb j geen gezeur over wachtwoorden meer enzo.
ook kun je daarlangs het guest account activeren.

[edit]

het branden is me zo ook gelukt, door daar in te stellen dat alle gebruikers wisselbare media mogen veranderen.

[ Voor 10% gewijzigd door Elephtera op 05-04-2003 23:56 ]

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Gebruik je LongHorn 4008 of bedoel je de Server 2003 ?

• Elephtera
windows server 2003 RC2. longhorn is niet als public beta beschikbaar.

• The Dolf
  • Niet online
elephtera schreef op 06 april 2003 @ 00:01:
windows server 2003 RC2. longhorn is niet als public beta beschikbaar.
Windows 2003 toch ook niet meer? Ik heb hier nl de rtm versie draaien en volgens mij was het de regel van MS dat je dan geen betaversies meer mag draaien.

Gezocht!
Router

• The Dolf
  • Niet online
elephtera schreef op 05 april 2003 @ 23:36:
kan het liggen aan het feit dat ik nu als Admin ben ingelogd? of kan het dat niet zijn? en bestanden delen werkt prima hier. alleen moet ik vanaf de andere pc's wel inloggen op deze pc als admin. anders krijg ik ook een login failure.
Ik krijg niet eens de mogelijkheid om in te loggen.

Gezocht!
Router

• Elephtera
op de site van windows kun j nog gewoon RC2 downloaden, mits je idd al in de preview program zat. je kunt je daar dus niet meer voor aanmelden.

Dolf, heb jij guest account aanstaan? dat helpt misschien ook, en uhm, heb j ergens anders al een post hierover? want anders gaat t hier erug offtopic

• Elephtera
ik heb net nero erop gezet, hij vind de brander niet. onder xp echter wel. de brander zit op een Promise ATA 100 kaartje. ik kan met win 2003 wel in deze computer cd's branden, maar ik geef voorkeur aan nero vanwege de vele extra mogelijkheden, en het kunnen branden van images.

[edit]

ik zie net bij de faq van IO enz. dat een cdrom speler/dvd speler of brander niet op een ide kaart werkt. waarom kan ik dan onder xp gewoon alles ermee als ze op de ide kaart zitten, en onder 2003 ook, op nero na. ik ga vanmiddag wel even de brander op het mobo ide zetten, dan is het misschien opgelost.

[ Voor 38% gewijzigd door Elephtera op 08-04-2003 10:56 ]

• Elephtera
edit:
foute post

[ Voor 102% gewijzigd door Elephtera op 10-04-2003 13:32 ]

Pagina: 1