Tbird @ >1GHz en Virtual Hideout Artikel vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
OK ff 2 vraagjes in 1 draad (scheelt weer draadjes:))
1. Bij <a href="http://www.virtualhideout.net"> Virtual Hideout</a> vond ik <a href="http://www.virtualhideout.net/guides/temp_controlled_fan/index.shtml">dit</a> artikel. Maar... wat doet de schakeling, zet ie fans aan en uit of harder en zachter???
2. Mijn TB800 loopt nu 1GHz/1,85V/39 graden. Harder (multiplier of FSB plus) wil ie niet. Kan het na een tijdje inbranden wel lukken of moet ik met 1GHz genoegen nemen?
Ik hoop dat jullie mijn wazige verhaal nog begrijpen:))

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10
1. Wat die controller doet is de rpm van de fans automatisch omlaag zetten naarmate de temperatuur van de proc minder wordt. Dus als je proc of case kouder wordt gaan de fans minder snel draaien, dus minder geluid :).
2. Inbranden wil nog wel eens helpen ja. Mijnes draait nu op 1,85V met koetje altijd aan. Misschien dat ik wat later nog op 1,8V of zo kan draaien. Maar ik denk dat je wel zo ongeveer aan je max zit :).

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Spooksel

Spooksel!

Op maandag 20 november 2000 20:27 schreef Demoniac het volgende:
[...]
2. Mijn TB800 loopt nu 1GHz/1,85V/39 graden. Harder (multiplier of FSB plus) wil ie niet. Kan het na een tijdje inbranden wel lukken of moet ik met 1GHz genoegen nemen?
Ik hoop dat jullie mijn wazige verhaal nog begrijpen:))
1.85V! op 1.80V zou ie ook wel lopen... kun je hem later weer hoger doen... wat voor mobo heb je eigenlijk?

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
KT7-RAID en Alpha/Delta en HX08 met 4 Sunons.
Maar zou ik em nog op +- 1050 kunnen krijgen als ik em een poosje inbrand? (waar kan ik btw Prime downen)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

geen idee. maar aanstaande zaterdag ga ik een 3tal sunons en fingerguards d'r bij halen. een plexiglas ruitje en een zet ijzerzaagjes... als ik er dan toch in ga zagen dan gelijk een raam :)

maarja, met die nieuwe koeling enz gaat ik ook maar proberen over de 1000 te gaan, zet ik hem op 1,85V en gaat ik 10,5*100 eens testen :)

• raptile
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

wat kan een TB (socket A toch?)AMD900 halen dan??

als je zoekt op www.google.com dan kan je er vast iets over vinden ik geloof dat ik hem daar ook vandaan heb gehaald een aantal maanden geleden

Spelfouten voorbehouden.

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

tb kun je volgens mijn toch zeker 200 300 mHz oc'en... zolang je alles maar goed koud houd :)

• raptile

raptile

ik geloof dat het een airco is wat ik heb :)
mijn probleem is dat ik mijn hoofd niet weet koel tehouden :D

maar ik zoek de link wel even voor je op

Spelfouten voorbehouden.

• raptile

raptile

In het 3de colom van deze website staat in het vet gedrukt PRIME95 .
klik daarop en je download het

http://www.tweakpc.de/hop.html?http://www.tweakpc.de/berichte/tipps_tricks/prime95.htm

Spelfouten voorbehouden.

Pagina: 1