[winxp] Ctrl C (kopieeren) werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:30
Sinds een paar dagen wil mijn windows xp niet meer snel plakken dmv ctrl + c. Ik snap niet hoe, en waarom. Maar ik merkte wel op dat mijn broertje enige reclame progjes op de computer had gezet. *prongelijk denk ik* ik zag hier wat n-case shit en heb dat allemaal geuninstalled. Maar nog werkt het niet, heb ook instellingen van me toetsenbord langsgelopen maar dat helpt ook niet.
Me toetsenbord is nog goed, heb met 2 toetsenborden gestest. Ik snap er niks van want ik kan wel snel plakken (ctrl + v)
Help? :?

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-05 19:37
Doet ie het wel als je rechtklikt en dan kopieren klikt ?? :?

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 11:40
Bjk schreef op 05 April 2003 @ 16:16:
Sinds een paar dagen wil mijn windows xp niet meer snel plakken dmv ctrl + c. Ik snap niet hoe, en waarom. Maar ik merkte wel op dat mijn broertje enige reclame progjes op de computer had gezet. *prongelijk denk ik* ik zag hier wat n-case shit en heb dat allemaal geuninstalled. Maar nog werkt het niet, heb ook instellingen van me toetsenbord langsgelopen maar dat helpt ook niet.
Me toetsenbord is nog goed, heb met 2 toetsenborden gestest. Ik snap er niks van want ik kan wel snel plakken (ctrl + v)
Help? :?
Kijk ff in je services of clipbook en network dde nog wel op auto staan, want die beheren deze functie eigenlijk.
Ik denk dat dat je probleem is.
Suc6

• MrC4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 19:20
Gebruik anders de oude Windows 1.0 sneltoetsen: [Ctrl+Insert] om te kopiëren, [Shift+Insert] om te plakken. De vraag is alleen wanneer Microsoft gaat stoppen met de ondersteuning van deze toetsencombinaties B)

..: De 3 H's van Microsoft: Herhalen, Herstarten en Herinstalleren :..

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Attentie: oud topic, geschopt

Ik bijna hetzelfde probleem. CTRL+C/V werkt niet. CTRL+Insert werkt ook niet.
De Clibbook service was gestopt. Die ik heb weer gestart maar hij doet nog steeds niets. CTRL+X werkt wel, maar plakken werkt dan weer niet.

Rechtermuisknop en dan kopieren en/of plakken werkt ook niet :(

Hoe kom ik hier vanaf (of beter gezegd, hoe krijg ik de boel weer werkend?)

ik gebruik ook Windows XP

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:31
en als je em start door "net start clipbook" in run in te tikken??

Strava

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Clipbook was al gestart. Toch geprobeerd werkt nog steeds niet :/

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik zie dat je goed gezocht hebt voordat je een topic geopend hebt, hiervoor hulde

Echter - het topic wat je nu 'kickt' is ongeveer een half jaar oud. Ondanks dat probleem hetzelfde probleem is als jij hebt, is het bij deze topicstart niet opgelost geraakt.

Door nu je vraag te stellen in dit topic, gaan mensen ervan uit dat jouw probleem exact hetzelfde is - iets wat niet per se zo hoeft te zijn.

Ik doe daarom dit topic op slot - maak even een nieuwe post waarin je uitlegt wat je exacte probleem is, leg even uit wat je gevonden hebt (bijv. dit topic), en leg daar aan even uit wat er niet aan lukte. Het blijft dan wat constructiever
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.