hoi,
ik ben een beetje leuk aan het klooien geweest in corel photopaint 9 met dit plaatje:

uiteindelijk heb ik dit ervan gemaakt:

even afgezien van die hoek uit zijn schouder (die ik net pas zie
), de lage resolutie, de blurry randjes en je persoonlijke smaak heb ik nog een probleem
dit plaatje bestaat uit een paar voorwerpen (layers in fotosoep) die op diverse manieren geblend zijn, en dat ziet er dus zo uit.
echter als ik in corel de voorwerpen wil samenvoegen gaat het fout, dan maakt hij er namelijk dit van:

ook lukt het me niet om een aantal voorwerpen tegelijk te kopiëren, zodat ik deze image niet in een andere compositie zou kunnen gebruiken (vandaar ook dat ik wilde samenvoegen)
bij dit plaatje was het niet zo'n erg probleem, omdat ik m nu met printscreen (
) naar m'n kladblok kon kopieëren maar dat gaat met een hoge resolutieplaatje een stuk lastiger. zoals ik het nu zie is er maar 1 oplossing en dat is alle voorwerpen stuk voor stuk kopiëren maar dat is ook nix. plus dat ik het dan nog steeds niet naar een layer/voorwerp-loos formaat (like .jpg) kan exporteren omdat hij dan ook alle lagen gaat samenvoegen wat dus een behoorlijk verneukt resultaat geeft.
wie o wie kan mij helpen?
alvast bedankt
ik ben een beetje leuk aan het klooien geweest in corel photopaint 9 met dit plaatje:

uiteindelijk heb ik dit ervan gemaakt:

even afgezien van die hoek uit zijn schouder (die ik net pas zie
dit plaatje bestaat uit een paar voorwerpen (layers in fotosoep) die op diverse manieren geblend zijn, en dat ziet er dus zo uit.
echter als ik in corel de voorwerpen wil samenvoegen gaat het fout, dan maakt hij er namelijk dit van:

ook lukt het me niet om een aantal voorwerpen tegelijk te kopiëren, zodat ik deze image niet in een andere compositie zou kunnen gebruiken (vandaar ook dat ik wilde samenvoegen)
bij dit plaatje was het niet zo'n erg probleem, omdat ik m nu met printscreen (
wie o wie kan mij helpen?
alvast bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door Punksmurf op 05-04-2003 16:13 ]
met een hamer past alles