Loading script voor tabel?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Rax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 02:57

Rax

Webdevver

Topicstarter
Mijn site All4mobile.net
bestaat uit 3 "hoofd"tabellen, de bovenste komt als eerste daarna de middelste zoals het moet :) , maar ik wou graag weten of er een script of zo (php mischien?) is die aangeeft hoe ver het middelste tabel is geladen (terwijl de bovenste tabel er al dus staat.)
Weet iemand hier iets voor?

Heb zelf a gezocht maar niks gevonduh

Verwijderd

Volgens mij kan dit alleen met Macromedia Flash. In ieder geval niet met PHP.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Of probeer het eens in Java of Perl, ik denk dat je met een beetje kennis wel zoiets kan maken (heb zelf met Java gekliedert en je kan er bijna alles mee wat een andere programeertaal ook kan, zelfs 3d engines schrijven enzo).

MechWarrior || Monsters Game

• slm
  • Laatst online: 25-06 12:45

slm

Misschien kan je aangeven waarom je dit wilt weten. En wat je precies wilt weten.

"hoe ver de middelste tabel is geladen" --> wat bedoel je hiermee? Of de data uit een database is gelezen of dat de data in de browser is geladen? Wees wat specifieker. Als je het laatste bedoelt, had je het beter aangemaakt in W&G.

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

• Rax

Rax

Webdevver

Topicstarter
Het laden van de middelste tabel duurt lang, die tijd blijft het er wit en wilde ik er graag een loading balkje hebben die ook daadwerkelijk aangeeft hoe ver de tabel -die geladen moet worden- al geladen is

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

rax666 schreef op 05 April 2003 @ 17:00:
Het laden van de middelste tabel duurt lang, die tijd blijft het er wit en wilde ik er graag een loading balkje hebben die ook daadwerkelijk aangeeft hoe ver de tabel -die geladen moet worden- al geladen is
zorgen dat er minder in de tabel komt te staan dus, desnoods over meerdere pagina's verdelen. En anders zal je toch met iets met clientside scripting gaan doen.
Een 'loading' balkje is wel te doen, maar met een percentage wordt al een flink stuk lastiger...

Intentionally left blank

• slm
  • Laatst online: 25-06 12:45

slm

gebruik gewoon een javascript actie die de src van blanco plaatjes in de tabel omzet naar het juiste plaatje. Hierdoor laadt je pagina direct en worden plaatjes 1 voor 1 weergegeven.

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

• Rax

Rax

Webdevver

Topicstarter
Ik ben nog een beetje een analfabeet hierin...weet iemand dit script van slm?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 10:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

P&W is (net als de rest van devschuur trouwens) gericht op zelfwerksaamheid. Het is neit de bedoeling dat zulk soort dingen compleet voorgekauwd worden. Waneer je kant en klare script zoekt kun je beter naar www.codebase.nl oid gaan

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.