Toon posts:

[OC] Kan mp alleen verlagen, niet verhogen.

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik heb nou een Toroughbred, weet niet of het A of B is, 2000+ en ik heb al flink lopen kloten met overclocken.
Hoogste tot nu gehaalde Mhz. is 1850. Hoger lukt niet door Msi mobo...
Nou zat ik een beetje te kloten met de MP ook, door hem lager te zetten, en dat lukte allemaal, 1900+ kon, 1800+ kon, en 1700+ kon.
Nou wou ik hem hoger zetten, om hopelijk nog hogere snelheden te halen, maar toen ik hem op 13 zette (mp) toen gaf hij slechts 500mhz aan, en niet een 2100+ zoals ik had verwacht...
Weet iemand wat het probleem hier is? Want met een T-Bred kan je toch ook de MP goed veranderen?

2de vraag: Ik heb nou 2 coolermaster casefans gekocht, en ze doen het goed en wel, maar aangezien de kast altjid open staat vroeg ik me af of ik ze misschien beter om kan draaien zodat er meer koude lucht inkomt (coolers zitten ong. in het midden-tot tussen midden boven, is namelijk geen al te grote kast).
Zou dat verschil maken of kan ik ze beter laten zoals ze nu zijn?
De cpu temp die ik nu heb is gemiddeld 60 voor cpu en 34 voor sys volgens pc alert 4.

Verwijderd

niet gesearched zeker? ;)

Omdat je een proc hebt met een MP onder de 13 kan je maar tot 12,5. Helaas dus.. Iedereen heeft dit probleem. Maar 12,5 x 200 is nog 2500Mhz, dus dat moet wel lukken :) Meestal doen ze het op een KT400 plank wel tot 22, maar jij hebt een MSI en daarop is het weer niet mogelijk.

Over je 2e vraag:
Waarom hier vragen? Test het gewoon! :) Dan weet je het zeker. Wij kunnen wel vanalles roep, maar wat heb je daaraan?

Dicht wegens search/faq/basic vraagjes.

Dit topic is gesloten.