This message was sent on 100% recyclable electrons.
*zucht*
dus dit kan gewoon van het ene op het andere moment?
zomaar je admin rechten kwijt?
is d'r niet een manier dat ik als admin kan inloggen?
ik bedoel ik log nu automatisch in als user met admin rechten.
maar kan ik neit op de een of andere manier een inlog schermpje te voorschijn toveren?
dus dit kan gewoon van het ene op het andere moment?
zomaar je admin rechten kwijt?
is d'r niet een manier dat ik als admin kan inloggen?
ik bedoel ik log nu automatisch in als user met admin rechten.
maar kan ik neit op de een of andere manier een inlog schermpje te voorschijn toveren?
even uitloggen?
en anders kan je misschien de "runas" service gebruiken
en anders kan je misschien de "runas" service gebruiken
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Da's niet wat je net zei. Als je als 'gewone' user in groep Administrators zit, heb je volledige rechten. Je kunt jezelf admin-rechten afnemen, en dan ben je fucked. Dan helpt alleen een her-installatie.als user met admin rechten.
Je mag nu gewoon een user Administrator aanmaken en 'm volledige rechten geven. Niet dat dat verschil oplevert met je huidige rechten.
Dan zouden we het de hackertjes wel erg makkelijk maken, denk je niet?maar kan ik neit op de een of andere manier een inlog schermpje te voorschijn toveren?
Ik kreeg uit je originele vraag het idee dat je je SAM gemold had, en da's alleen met herinstallatie of het terugzetten van een backup op te lossen. Wat je TweakUI dwarszit weet ik niet.
I don't like facts. They have a liberal bias.
ik heb het uitloggen juist uitgezet in tweakui. dus misschien weet iemand de commandline daarvoor?
en wat bedoel je met 'run as' ..?
rechtsklikken op een executable en selecteren "uitvoeren als" (of "run as" in engelse windowsen) dan administrator invullen en de bijbehorende password.BasieP schreef op 05 April 2003 @ 15:22:
ik heb het uitloggen juist uitgezet in tweakui. dus misschien weet iemand de commandline daarvoor?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
w00t thanx it works
mja toen was me admin account opeens weg..
toch maar reinstall <-- done
mja toen was me admin account opeens weg..
toch maar reinstall <-- done
[ Voor 69% gewijzigd door BasieP op 05-04-2003 18:23 ]
Pagina: 1