• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Ongeveer 4 maanden terug heb ik een ASUS laptop gekocht, werkelijk een prachtig stukje techniek. Er werdt ook een keurig degelijke tas bij geleverd, met fikse handvaten en een berg kleine vakjes.

Alles in orde, maar nu ben ik op zoek naar een zeer simpel tasje voor alleen de laptop, een soort strakke, beschermende hoes, van ongeveer een halve centimeter dik materiaal.

Het komt namelijk vaak voor dat ik mijn laptop in mijn rugzak wil vervoeren, maar dan wel graag in zijn originele tas. Dit is altijd een berg geprop, en ik ben er nog te zuinig op om hem zomaar los in een tas te stoppen.

Dus, zijn er mensen die weten waar ik zoiets kan halen, wellicht online, of weten wat ik bedoel ? Informeren bij diverse computerzaken, Dixons, Dynabite en enkele tassen-speciaalzaken hielp me niet, hoewel er ook wel erg stoere samsonite koffertjes stonden :)

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 08:59

Blamm

Niet meer Smart

ik geloof die dingen wel eens van caselogic gezien te hebben bij de mediamarkt, maar weet het niet zeker.

Zeg maar van dat "wetsuit" spul waar je ook jasjes van kunt kopen. beetje foamachtig

Verwijderd

Ik heb zelf laatst een Trunks & Co (van Samsonite) laptop rugtas gekocht, 't is gewoon een rugtas met een extra compartiment waar een laptop in past.. ik probeerde in het begin namelijk ook de normale laptoptas in m'n rugtas te proppen, dit is echt veel handiger, plus dat het gewoon een lekkere/comfortabele rugtas is..

Het enige nadeel is de prijs, die van mij was rond de 90euro..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 15:17 . Reden: grammatica ]

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:29
Hier ben ik ook naar op zoek! :)

CaseLogic heeft idd van die tassen (klik hier maar) maar deze passen niet in mijn Eastpak rugtas (net te groot) of mijn laptop past er niet niet in (die dingen zijn gemaakt voor 12" notebooks en Vaio's geloof ik).

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Bij Demmenie heb ik wel eens van die dingen gezien, merk weet ik niet meer. Was niet meer dan een rechthoekige, zwarte "doos"van schuimrubber en nylon waarvan de korte kan open kon (velcro geloof ik). Alleen vond ik 'm iets te duur voor wat het eigenlijk voorstelde (E30?). Misschien weten ze op http://www.demmeniesport.nl/ meer. Of bij Bever of zo.

Zoef

• Polle
Kijk eens aan wat een reacties ! Inderdaad moet het een soort van dat "wetsuit" spul zijn, enigzins schokdempend en krasbestendig. Een nieuwe rukzak is dus niet echt de bedoeling, want ikwil mijn laptop ook wel eens in mijn weekendtas kwijt.

Ik ga nu in ieder geval even de links checken, ik heb goede hoop !

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ik was al een tijdje op zoek naar zo'n ding, en je hebt me er weer aan herinnerd (thanks mate :/ )
Wat modellen die ik snel kon vinden:
1
2
3
4
5
6
7
8

Aan de modellen laptops te zien niet allemaal even nieuw, maar er zitten best handigedingen tussen. Nu nog een plek vinden waar ze die zut verkopen...

[ Voor 7% gewijzigd door Zpottr op 05-04-2003 15:51 ]

Zoef

• Polle
Zpottr schreef op 05 April 2003 @ 15:50:
Ik was al een tijdje op zoek naar zo'n ding, en je hebt me er weer aan herinnerd (thanks mate :/ )

Aan de modellen laptops te zien niet allemaal even nieuw, maar er zitten best handigedingen tussen. Nu nog een plek vinden waar ze die zut verkopen...
Waarom zo sip ?

Anyway, bovenstaande linkjes zijn zeker interessant, jammer alleen dat ik een 15" notebook heb, die past bijna nergens echt goed in.

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Omdat ik af en toe ook nog geld moet hebben om te eten ;) Was geintje.

Zoef

• Polle
Aaah :)

Tsja, als je sowiezo de Binnenlandse shipping costs van E-Bag bekijkt, moet het versturen naar Nederland al helemaal een kapitaal kosten. De prijs van de tasjes zelf vindt ik overigens wel meevallen :)

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Die wetsuit achtige hoes van caselogic heb ik hier ook liggen en die is echt totaal niet voor een 12" notebook gemaakt. Ik had een tijdje geleden een maandje een 12" Ibook in m'n bezit en dat ding zwom in die caselogic hoes. Of er moeten verschillende versies van zijn. Ik heb het zelf ook gekocht bij de mediamarkt.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Palomar
  • Niet online
ik heb ook zo'n caselogic tasje, gekocht bij mediamarkt. Mijn 14" toshiba 1800 past er precies in. Ik denk dat je 15" er ook nog wel in past aangezien het vrij flexibel spul is. Anders probeer je het eerst voor je hem koopt, heb ik ook gedaan (ook om te testen of ie in de rugtas past).

En ik zou je laptop iig nooit zonder zo'n tasje in je rustas doen. Dat heb ik dus wel een paar maanden gedaan en er zitten allemaal krassen op de behuizing van mn laptop (van uitstekende nietjes van dictaten enzo :X).

• Daan
  • Laatst online: 23:29
Ah, dus dat CaseLogic ding past wel? Weet je toevallig het type nummer van die hoes dan? Want dan haal ik er ook eentje :) Als hij echt precies om de laptop heen past met ongeveer 1cm toename in dikte dan past hij ook in mijn rugtas. Kan hij mee naar school :)

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 17:21

Row

Phreak schreef op 05 april 2003 @ 15:19:
Hier ben ik ook naar op zoek! :)

CaseLogic heeft idd van die tassen (klik hier maar) maar deze passen niet in mijn Eastpak rugtas (net te groot) of mijn laptop past er niet niet in (die dingen zijn gemaakt voor 12" notebooks en Vaio's geloof ik).
Wel alleen maar een type vaio wat een vriend van me heeft ook zon vaio ding en die is 16"....
Pagina: 1