ok, ik heb gezien dat er nog een hoop topics over het zelfde onderwerp gaan, maar ik het niet zo specifiek iets gezien wat of mij probleem oplost of met mijn probleem te maken heeft.
Ok wat is er gebeurd. Ik heb gisteren mijn computer hardware overgezet naar een andere kast, ik heb vaker pc's gebouwd dus alles zit zover ik weet gewoon goed aangesloten. Ik heb een chaintech 7vjl apogee mobo met een CMedia 8738 6ch / Optional AC'97 Codec geluidschip onboard. Nu ging bij het opstarten alles in principe goed, maar toen ik in windows kwam, kreeg ik met geen mogelijkheid het geluid aan de praat. Dit heb ik geprobeerd :
- kabels/ aansluitingen gecontroleerd
- gekeken of hij 'enabled' stond in de bios
- drivers gecontroleerd en opnieuw geinstalled
- gekeken of er een hardware conflict was
al deze dingentjes werkten niet, of stonden goed. Ik ben zo'n beetje ten einde raad, is mijn onboard audio kapot ??
please help me
Ok wat is er gebeurd. Ik heb gisteren mijn computer hardware overgezet naar een andere kast, ik heb vaker pc's gebouwd dus alles zit zover ik weet gewoon goed aangesloten. Ik heb een chaintech 7vjl apogee mobo met een CMedia 8738 6ch / Optional AC'97 Codec geluidschip onboard. Nu ging bij het opstarten alles in principe goed, maar toen ik in windows kwam, kreeg ik met geen mogelijkheid het geluid aan de praat. Dit heb ik geprobeerd :
- kabels/ aansluitingen gecontroleerd
- gekeken of hij 'enabled' stond in de bios
- drivers gecontroleerd en opnieuw geinstalled
- gekeken of er een hardware conflict was
al deze dingentjes werkten niet, of stonden goed. Ik ben zo'n beetje ten einde raad, is mijn onboard audio kapot ??
please help me