Toon posts:

Spellen willen niet starten CPU Family niet correct

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik spellen wil installeren en spelen dan doen deze het niet. Ik neem als voorbeeld de iets ouder spellen van EA bv SimCity3000 en ThemaPark world. Als je deze een harware check uit laat voeren dan Krijg ik allen correct behalve de CPU family, het minimun is CPU 80586 en ik krijg er 0 te staan, is hier een patch voor.

Ik draai op windows XP Prof met een Pentium 4 2,53 (533)

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
zeker hier iets me te maken CPU Family :)

Die oudere spellen weten niet dat een pentium 4 bestaat, hoe kunnen ze het ook weten een pentium 4 bestond toen nog niet. Of er een patch voor is weet ik echter niet.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
hmm, crossposter....
meel EA ff misschien?

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Je zou dat ook gewoon moeten installeren, zonder te checken. Ik heb ook een aantal oudere spellen op mijn P2 350 gezet, die eigenlijk voor een 486 waren gemaakt. Daar kreeg ik ook meldingen dat de computer niet aan de minimale systeemeisen voldeed.

CPU: Unkown model (Minimum is 486 dx/33) (Ik had een P2 350)
Memory: -1 (Needs at least 2MB extenden memory) (Met 128 MB)
Harddisk: -1 (Need at least 24MB free space) (Partitie was >2 GB)

Zo heb ik er nog wel meer gehad, maar als het spel de optie geeft om toch te installeren, dan zal het gewoon werken. Starfleet Academy zegt bij de installatie dat het spel niet werkt op Windows NT (Ik draai Win2k), maar als ik hem forceer te installeren, dan doet het spel het gewoon.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Eigenlijk hoort dit draadje in Spielerij - Problemen & Vragen maar aangezien je verder geen info geeft gaat ie op slot, lees eerst Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door en post dan een nieuw draadje in SPV...

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
moosthof > hou het maar op één draadje.
Dus geen nieuwe openen in SPV zolang deze open is: CPU Family reporting
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.