Waardeloze Service

Pagina: 1
Acties:

• Darius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:34
Hallo,

Ik was gisteren met een vriend van me bij polectro in adam om een leuke reciever voor hem te kopen. We hadden en yamaha rxv530 in gedachten. Aangezien er nu kortingen gegeven worden in Polectro zijn we daar langs gegaan.

Eenmaal aangekomen gingen we versterkers luisteren totdat op een gegeven momen een vriendelijke werker daar ons kwam helpen. Na met hem samen 2 andere recievers geluisterd te hebben vroegen we of we de yamaha mochten beluisteren.

Zijn antwoord : Nee. Dit met zo'n houding van : "Kut ventjes, koop iets of rot top". Hierop reageerde ik met iets in de kader van "Dus we moeten een versterker kopen zonder hem beluisterd te hebben ?" Zijn Reactie : "Het zit er niet anders tegenop".

Overgins zei de verkopen ook dingen als "Speakers zijn niet belangrijk als je een versterker koopt".

Dit leidt me tot 2 conclusies :

1) Hij weet niks af van zijn vak en hoort daar niet te werken
2) Hij zit gewoon leugens te vertellen

Toen zijn we natuurlijk meteen weggegaan en zijn we bij de RAF beland waar we wel zeer vriendelijk behandeld werden en dezelfde versterker voor 130 euro minder dan bij Polectro meekregen. Op de service van de RAF valt dus niks op aan te merken.

Anyway, mijn vraag hier : Wat zijn andere winkels waar ze hele goede/slechte service/kennis hebben? (Stassen en RAF uitgezonderd natuurllijk :) )

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
weer een reden om zelf ergens verstand van te hebben inplaats van dat je op een verkoper af moet gaan, want anders kom je met yamo thuis terwijl je tanoy wilt hebben

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

MR_WAZOO schreef op 05 April 2003 @ 15:30:
weer een reden om zelf ergens verstand van te hebben inplaats van dat je op een verkoper af moet gaan, want anders kom je met yamo thuis terwijl je tanoy wilt hebben
euh je bedoelt jamo en tannoy?