Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Icon plaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:53
Ik moet hier toch even mijn gal spuwen. Ik wil een nieuw icon uploaden krijg ik 3 keer een melding van iets mierenneukerigs:

1. Image to big
2. Image size to big
3. Image to small it has to be 50pixels

wat een mieren geneuk om eerlijk te zijn moet ik nu dus zelf zonder gewoon ff een icon te uploaden eerst de hele boel gaan verbouwen. Maak gewoon eens iets een icon automatisch resized, en heus niet iedereen hoeft zes (of hoeveel het er ook zijn) icons te uploaden kost jullie alleen ruimte (laat ons gewoon een iets zwaardere icon nemen), als ze de icons willen saven zetten ze het maar op floppy

Zo dat is eruit!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
DTC_marijn schreef op 05 april 2003 @ 14:34:
(of hoeveel het er ook zijn) icons te uploaden kost jullie alleen ruimte (laat ons gewoon een iets zwaardere icon nemen), als ze de icons willen saven zetten ze het maar op floppy
Oke, ik negeer het grootste gedeelte van je post, maar over bovenstaande wil ik wel even wat zeggen.

De groote van de icons is dusdanig gekozen dat het ook voor iemand met een non-breedbandverbinding nog te doen is om de icons te laten meedownloaden op een pagina. Dat jij breedband hebt is heel fijn voor jou, maar we zijn niet allemaal zo gezegend. ;)

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:46

DinX

Motormuis

Je denkt wel echt aan de modem-gebruikers :{ Ja, die zijn er nog.
Als ze icon van 100+K gaan toelaten ofzo, en er staat in een topic 20 van die icons, dat maakt al bijna 2MB, fijn voor iemand die met z'n modempje een beetje wil GoTten

En GoT moet een script maken om icons te resizen, gewoon omdat jij het niet even zelf wil resizen :?
En als je het echt groter wil, zet je het toch gewoon als web-icon (max 100K wel, anders gaan ze modjes schoppen :p ).

[ Voor 10% gewijzigd door DinX op 05-04-2003 14:38 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:53
Hoe zou jij een png willen resizen op een standaard windows systeem :?

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
DTC_marijn schreef op 05 April 2003 @ 15:08:
Hoe zou jij een png willen resizen op een standaard windows systeem :?
Om nog maar niet te spreken van de mensen die Linux, Unix, FreeBSD, Solaris of iets anders exotisch hebben draaien :)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

Ik zie het nut van het topic niet zo.

De afmetingen zijn 60x60 pixels, en max 10 kb. Niet zo bijster ingewikkeld, of wel? PNGs resizen kan, mag ik hopen, ook onder Windows. Anders wordt het tijd voor een wat serieuzer OS.

React heeft een auto-rescale functie maar die kan (zoals te verwachten) geen gifs aan (schrijven). Daarnaast kan het veel load kosten.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.