Laserprinter probleem

Pagina: 1
Acties:

• I386DX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-08 10:43
Ik heb hier een laserprinter staan (Kyocera FS600). Op mijn afdrukken, drukt hij soms tekst af van de vorige afdruk. Of een woordje/zin bovenaan de pagina, dat er onderaan weer staat (welsiwaar zeer licht, en onduidelijk; maar het staat er)

Ik vermoed dat dit aan de drum ligt, maar valt dit te herstellen?
Kan het ook aan iets anders liggen?

Heb ff een voorbeeldje gemaakt:
http://users.pandora.be/azone/lcd/fs600.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door I386DX op 05-04-2003 14:22 ]

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 16:30
hmzz het ziet er inderdaad naar uit dat de rol niet goed schoon gemaakt word, misschien kan je eens een volledig zwarte pagina uitprinten en dan een pagina met tekst misschien dat het dan weg is :? dit heb ik wel eens met een kopiëer apparaat gedaan, verder zou ik zo ook nix weten

[ Voor 18% gewijzigd door RubenJ op 05-04-2003 14:59 ]

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Tijd voor een nieuwe. Word nl alleen maar erger. De printer ontlaad niet goed meer en dat geeft dubbele afdrukken. Helaas is dat wel het duurste element uit je printer en dus total-loss.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb toevallig vandaag net een HP lasetjet 4 Plus schoongemaakt. Leek wel veel op wat jij ook hebt maar dan 5x zo erg. Na een nadere inspectie bleek er op een metalen roller een hoop troep te zitten. Waarschijnlijk is dit gekomen door een lekkende toner en is er toen toner op die rol "ingebrand". De rol vanmiddag schoongemaakt met alcohol en hij lijkt het nu weer goed te doen. Die rol zat in de fuser.

Als ik naar jouw afdruk kijk lijkt het er op dat er idd iets vies is op de rol omdat het op dezelfde positie voorkomt als de vorige vlek. Uit elkaar halen die hap en poetsen :)

Mijn YouTube kanaal