Virussen? Scan ze hier!
Trolls? Die opmerkingen over BSOD's zijn de zoveelste herhaling van een inmiddels zwaar uitgekauwde grap, maar iets trollerigs kan ik er niet in zien.
Uit de FAQ:polaris schreef op 05 april 2003 @ 15:16:
Trolls? Die opmerkingen over BSOD's zijn de zoveelste herhaling van een inmiddels zwaar uitgekauwde grap, maar iets trollerigs kan ik er niet in zien.
En die opmerkingen zijn duidelijk ongezouten en ongefundeerd, en er word wel degelijk een en ander geinsinueert (instabiliteit).Troll* : Ongezouten mening die grof/ongefundeerd is en onder de gordel of insinueert.
Dat-ie uitgekauwd is, ben ik overigens voor 110 procent met je eens.
Virussen? Scan ze hier!
been there . . .(c)
Trollen?
zoals jij het uitlegt wel wildhagen, zelf kijk ik er iets 'genuanceerder' tegenaan.
- flauw? ja
- kinderachtig? ja
- goedkoop? ja
- naaperig? ja
- volkomen uitgekauwd? nee, ik lees het voor het eerst jongens
Maar een troll wil ik het toch niet noemen, ook al is er wel iets voor te zeggen.
Trollen?
zoals jij het uitlegt wel wildhagen, zelf kijk ik er iets 'genuanceerder' tegenaan.
- flauw? ja
- kinderachtig? ja
- goedkoop? ja
- naaperig? ja
- volkomen uitgekauwd? nee, ik lees het voor het eerst jongens

Maar een troll wil ik het toch niet noemen, ook al is er wel iets voor te zeggen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Trollen? Het zijn meer de reacties die je altijd bij een nieuw MSproduct krijgt. Niets ongezouten maar meer herhaling dus.
Balkenende en Harry Potter, die vergelijking is ook ingeburgerd.
Wel overbodig iig. Zal wel tussen 0 en +2 Grappig eindigen allemaal.
Balkenende en Harry Potter, die vergelijking is ook ingeburgerd.
Wel overbodig iig. Zal wel tussen 0 en +2 Grappig eindigen allemaal.
Nou, met een 0 zou ik nog kunnen leven, ik heb wel ergere reacties gezien. Maar een +2? Kom op zeg, dat verdienen ze stuk voor stuk niet... als die opmerkingen een +2 verdienen, nou, schaf dan het mod-systeem imho maar af... dan dient het ook nergens meer voor/
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Je slaat dewildhagen schreef op 05 April 2003 @ 16:10:
dan dient het ook nergens meer voor/

Over troll daarover ben ik het met botoo eens. Ik vind dat je in dit geval goed kijken naar de gehele draad, die behoorlijk vernoikt wordt door die (m.i) flauwe opmerkingen. Wil je graag dat mensen op +1 (standaard) niveau deze reacties bekijken? Naar mijn mening niet. Dus neem de leukste eruit (= behoorlijk subjectief, maar maakt dat uit bij een grap? Vind ik niet zo belangrijk eik) en zet die op +1 of bij een uitzondering op +2 en zet de andere op 0 - overbodig. Dat heb ik dan ook net ff geprobeerd met m'n mod-dinges.
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=740582
als je die in de standaard reacties zet (dus +1 of hoger) dan ziet men deze (m.i) behulpzame reactie. Hij staat mooi bovenaan, op die manier kun je iig iemand aan het denken zetten.
ik vind deze draad btw behoorlijk

Naja ik heb er flink wat gemod, your turn
Pagina: 1