Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Niet... 
Het kan natuurlijk wel, maar iedere provider in NL heeft dit geblokkeerd, omdat ze anders niet meer zo schandalig veel kunnen verdienen aan die 160 tekens die jij verzendt...
Het kan natuurlijk wel, maar iedere provider in NL heeft dit geblokkeerd, omdat ze anders niet meer zo schandalig veel kunnen verdienen aan die 160 tekens die jij verzendt...
Verwijderd
idd stelletje afzetters...Mark_640 schreef op 05 april 2003 @ 17:31:
Niet...
een sms bericht zou dan maar 2 cent kosten ofzow...
offtopic:
waarom draait henk nog steeds met de ogen..
Ik heb op mijn 3510i een sms applicatie gedownload waarmee je sms berichten kon verzenden buiten je telecomaanbieder om. Het zou voor jouw GPRS tarief inderdaad goedkoper zijn, maar t-mobile heeft als nadeel dat het z'n prepaid klanten 30 (!) euro per MB rekent.
Tevens is mijn telefoon vrijdag gejat en expirimenteren gaat niet op mn oude 5110
Tevens is mijn telefoon vrijdag gejat en expirimenteren gaat niet op mn oude 5110
Verwijderd
Ik weet niet of dit werkt, maar het klinkt leuk: http://www.brodos-sms.de/main/index.html
Kan het zelfs momenteel niet testen want m'n GPRS abo moet nog geactiveerd worden..
Kan het zelfs momenteel niet testen want m'n GPRS abo moet nog geactiveerd worden..
Dat werkt best goed, het nadeel was alleen de enorme kosten die t-mobile hanteerde (zie hierboven)... Voor elke andere aanbieder, of t-mobile abbo zou dat beter moeten zijn..Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 14:53:
Ik weet niet of dit werkt, maar het klinkt leuk: http://www.brodos-sms.de/main/index.html
Hmmm, ik heb het toch echt aan staan en ik kan SMS'en. Hoe kan ik controleren of ik daadwerkelijk via GPRS SMS???Mark_640 schreef op 05 April 2003 @ 17:31:
Niet...
Bij mijn telefoon (nokia 3510i) kwam als ie een GRPS verbinding ging maken een klein g'tje links bovenin te staan.
OK, dat heb ik ook, maar als ie een SMS stuurt kan je dat niet zien!
err, op je afrekening misschienKlaus_1250 schreef op 08 April 2003 @ 12:33:
[...]
Hmmm, ik heb het toch echt aan staan en ik kan SMS'en. Hoe kan ik controleren of ik daadwerkelijk via GPRS SMS???
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Verwijderd
Hij verstuurd het toch als gewone SMS... Heb het ook eens geprobeerd op een 8310. Helaas.
Misschien je GPRS verbinding sluiten en dan een smsje sturen??Klaus_1250 schreef op 08 April 2003 @ 12:33:
[...]
Hmmm, ik heb het toch echt aan staan en ik kan SMS'en. Hoe kan ik controleren of ik daadwerkelijk via GPRS SMS???
Bij mij (SE T68i met Orange) doet ie 't mooi niet....
Pagina: 1