Toon posts:

[netsol] domein problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al aardig wat jaren een privé domein jochems.net (geen spam, site is toch down) en deze staat geregistreerd bij netsol.com. Dit is heel wat jaren geleden gedaan via 2 jongens van Worldstats (NetWorld). Nou, alles werkte goed, totdat een van hen de andere kant van de aardbol opzocht, en de ander op een onverklaarbare wijze onbereikbaar is geworden.

Ik kan nu dus mijn domein niet meer verhuizen of gebruiken. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderd

Contact opnemen met http://www.networksolutions.com, situatie uitleggen. Waarschijnlijk moet je dan het eea faxen zoals identiteitsbewijs, en dan kun je hem alsnog verhuizen of records wijzigen.

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-03 11:23

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Lees mijn bijdrage in dit topic eens...

Domeinregistratie - problemen, wie heeft gelijk

WorldStats is er idd mee opgehouden (en daar moet je ook een schrijven van hebben ontvangen als je de rechtmatige eigenaar bent... wij hebben er 73 domeinen geregistreerd staan en zijn ook druk doende om alles over te zetten naar een andere partij.
Je hebt WorldStats dus niet nodig (zie link hierboven) om jouw domein te verhuizen.

[ Voor 60% gewijzigd door MetalRush op 05-04-2003 13:40 . Reden: Aanvulling ]

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dat bericht van hun heb ik sowieso niet gehad! Edgar is verhuisd naar Mexico, dus is niet meer bereikbaar, hun admin domein networld.org staat zelfs bij buydomains te koop. Maargoed ik heb het geregeld met Netsol. Een ID faxen en het zou in de loop van de dag opgelost moeten zijn :)