Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Verwijderd
kun je het opnemen? of is het te zacht om het op te nemen?
kunnen we het even beluisteren. dat is makkelijker zoeken naar het probleem
kunnen we het even beluisteren. dat is makkelijker zoeken naar het probleem
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 12:28 ]
Data is al grotendeels gebackupped. Standaard maar zal nog CD-rommetje laten branden.
Ik moest toenet booten omdat hij vastsloeg
en vervolgens herkende hij de harddisk keer op keer niet. Ik weet nu dus 100% zeker dat het de HD is.
Opnemen van het geluid lukt niet. Echter het is een HD van 5 jaar oud dus het zou inmiddels wel kunnen...
Ik moest toenet booten omdat hij vastsloeg
Opnemen van het geluid lukt niet. Echter het is een HD van 5 jaar oud dus het zou inmiddels wel kunnen...
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Wat voor hdd is het dan? (merk/type?)
Een hoog brommend geluid? Da's een tegenspraak he
. Een brommend geluid heeft een lage frequentie. Dus hou kan jij dan een "hoog" brommend geluid hebben?
Is het continue, of met regelmaat (a la een sinus golf)? Alleen als je schrijft/leest? En als je de HD even los legt? Ik had ook eens een brommende schijf, maar dat kwam door slechte ophanging in m'n case.
Is het continue, of met regelmaat (a la een sinus golf)? Alleen als je schrijft/leest? En als je de HD even los legt? Ik had ook eens een brommende schijf, maar dat kwam door slechte ophanging in m'n case.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1