Ik heb hier een collectie van wat oudere spellen, die ik eigenlijk gewoon liever speel dan al die nieuwe spellen... Maar ze werken niet op mijn net geinstalleerde versie van Windows 98... Ze deden het wel toen ik XP geinstalleerd had, maar die heb ik verwijderd omdat ik vond dat XP de computer teveel vertraagde. Maar nu ik deze spellen in Win98 installeer dan doen ze het niet!
De spellen zijn: Colonisation for Windows en Civilisation for Windows. Komt het dan gewoon doordat de spellen van dezelfde maker is, dat er 1of ander ding gewoon niet werkt onder win98, maar wel onder win95 en winXP? Lijkt me eerlijk gezegd een beetje sterk, maar het is de enige rede die ik kan bedenken...
Mijn specs zijn:
* Windows 98
* Pentium III 450
* 128 MB
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met dit probleem! Ik ben er trouwens best wel van bewust dat ik ook wel XP kan draaien, maar die optie wil ik niet gebruiken...
bvd, jojojohan
De spellen zijn: Colonisation for Windows en Civilisation for Windows. Komt het dan gewoon doordat de spellen van dezelfde maker is, dat er 1of ander ding gewoon niet werkt onder win98, maar wel onder win95 en winXP? Lijkt me eerlijk gezegd een beetje sterk, maar het is de enige rede die ik kan bedenken...
Mijn specs zijn:
* Windows 98
* Pentium III 450
* 128 MB
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met dit probleem! Ik ben er trouwens best wel van bewust dat ik ook wel XP kan draaien, maar die optie wil ik niet gebruiken...
bvd, jojojohan