Ok, ten eerste sorry voor deze zeer vage topic titel..
Het probleem zit zo.. vorige week woensdag is m'n waterkoeling gaan lekken.. En raad eens wat daar onder hangde.. juist, m'n agp video kaart.. (leadtek ti4400).. Die was dus naar de kl#te!
Nu heb ik m'n waterkoeling weer gemaakt hoop ik (hij lekt niet meer tot nu toe) en heb ik m'n computer weer draaiende.. Ditmaal met een radeon 9700 pro..
Nu zou ik voor de eerste paar dagen die kaart even willen afbeschermen tegen waterdruppels (al ga ik ervan uit dat ie niet meer lekt, maar je weet maar nooit).. Kan dit dmv een paar papieren zakdoekjes op de kaart te leggen ofzo? Zorgt dat niet voor storing op de kaart? Of misschien dat iemand een andere oplossing weet om die kaart tijdellijk af te dekken.. Totdat ik zeker weet dat m'n waterkoeling niet meer gaat lekken.. Alvast bedankt..
Nu zou ik voor de eerste paar dagen die kaart even willen afbeschermen tegen waterdruppels (al ga ik ervan uit dat ie niet meer lekt, maar je weet maar nooit).. Kan dit dmv een paar papieren zakdoekjes op de kaart te leggen ofzo? Zorgt dat niet voor storing op de kaart? Of misschien dat iemand een andere oplossing weet om die kaart tijdellijk af te dekken.. Totdat ik zeker weet dat m'n waterkoeling niet meer gaat lekken.. Alvast bedankt..
[ Voor 9% gewijzigd door blakez op 05-04-2003 11:34 ]