[Mobo] MSI K7T266 Pro2 RU Defect, is dit nog te maken?

Pagina: 1
Acties:

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hey,

ik heb enige tijd geleden m'n moederbord (bijna) kapot gemaakt.
Dit kwam omdat ik een geheugenbankje monteerde waarvan zo'n 'pinnetje' los zat.
dit wist ik voor de tijd niet anders had ik het niet gedaan

Eerst dacht ik dat alleen het geheugenslot kapot was, maar toen ik vorige week extra geheugen had gekocht en dit wilde bevestigen zag ik tot mijn schrik een kapot onderdeeltje (pics hier onder) :o

Mobo Pic 01
Mobo Pic 02
Mobo Pic 03
Mobo Pic 04
Mobo Pic 05
Mobo Pic 06

(pics zijn groot, maar niet super goed -> moest ff vlug pics maken in het donker ook nog)

Het vreemde is dat ik slot 2 nog wel kan gebruiken en de rest niet.

Nu is mijn vraag: valt zoiets nog te repareren?

Verwijderd

Je kunt even kijken of die zwarte aanslag een beetje weg kunt krijgen. Als het niet IN het bord zit moet het nog te repareren zijn. Je kunt met memtest86 kijken of het invloed heeft, als dat niet zo is zou ik er niet zoveel aan doen (mischien verwijderen). Het onderdeel zal dan wel bij de kapotte bank horen....

• AMYC
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 11:36:
Je kunt even kijken of die zwarte aanslag een beetje weg kunt krijgen. Als het niet IN het bord zit moet het nog te repareren zijn. Je kunt met memtest86 kijken of het invloed heeft, als dat niet zo is zou ik er niet zoveel aan doen (mischien verwijderen). Het onderdeel zal dan wel bij de kapotte bank horen....
Het mobo is ondanks het defect nog erg stabiel, ook met memtest vind ie niks. :)
Wat die aanslag betreft, die krijg ik niet weg :?

Tsja, ik denk dat ik het zo maar laat dan... wel jammer 1 slot i.p.v. 3

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
ik heb ook hetzelfde mobo en ik heb hem gemold+de processor door mijn water koeling

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
heb je er trouwens nog garantie op (dat zal wel niet )

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 17:31
Het ziet er niet zo goed uit, maar gezien jouw mobo al een beetje verouderd is denk ik dat je het beste gewoon een nieuw mobo kunt kopen als je het geld ervoor hebt. Dit overbekende type mobo heeft onlangs als zoveel problemen gehad dat je gewoon geluk hebt als je met jouw mobo nog lang mee kunt gaan. Mischien ook gewoon garantie navragen? MSI geeft 2/3 jaar garantie dacht ik.

9800X3D | 4090 TUF | 64 GB DDR5 6000

• AMYC
  • Niet online
AMD 64 schreef op 05 april 2003 @ 12:19:
heb je er trouwens nog garantie op (dat zal wel niet )
Er zit nog garantie op, maar moet je er ook een bon voor hebben o.i.d.?
Qylos schreef op 05 april 2003 @ 12:25:
Het ziet er niet zo goed uit, maar gezien jouw mobo al een beetje verouderd is denk ik dat je het beste gewoon een nieuw mobo kunt kopen als je het geld ervoor hebt. Dit overbekende type mobo heeft onlangs al zoveel problemen gehad dat je gewoon geluk hebt als je met jouw mobo nog lang mee kunt gaan. Mischien ook gewoon garantie navragen? MSI geeft 2/3 jaar garantie dacht ik.
Tsja, ik denk dat ik dan toch maar voor een nieuwere ga, als deze de geest geeft.

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
ik zal ook een nieuwe kopen en van die ouwe een rommel pc maken expirimenten erop doen })

Pagina: 1