Toon posts:

Deze hard disk kapot? Wat te doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vanmorgen stapte ik uit me bed en wat was er..alles bleef hangen..alles ging abnormaal traag en niks wou meer..ik reset. Gaat oppeens me ibm 40 gig een heel hol luid geluid geven en gelijk ziet hij al me andere schijfen niet meer..haal ik deze los doet alles het weer normaal..enig idee wat er is?

Bedankt er staat veel belangrijke informatie op..40 gig.

Verwijderd

Ik veronderstel dat je IBM het een dezer dagen gaat begeven.. Files backupen en RMA ermee

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ja maar hij ziet beide schijfen niet als ik hem aansluit..dus moet ik alles eruit halen en alleen deze aansluiten? Ik heb er nogal veel en het is me tog een werk....hij zit op een promise controller en als ik hem er wel uithaal gaat alles weer vloeiend.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 11:07 ]

• FlashBlue
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08-2024

FlashBlue

nog altijd een bèta versie ...

mmm; ik denk da je idd beter heel snel een backup maakt ; een kameraad van me heeft op een jaar tijd twee 40 gig's van ibm moetne doen; het ging om de deskstar serie; exact model "ic35l040avvn07-0" ; eesrte schijf was na 3 maanden plots dood ; is vervangen door een nieuwe van exact dezelfde reeks; die na 6 manden er ook plots mee stopte.
ik ken die gast heel goed; en weet dat'm heel zuinig is op zen hardware, dit is volgend mij gewon een teringslechte reeks geweest van ibm :X

tis eigenlijk overbodig om te zegge; maar sindsdien koopt niemand uit mijn/zijn vriendenkring nog ibm; alleen nog maxtor en WD.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003)

Daar staan de antwoorden op je vragen in... O.a. wat je nog kunt proberen, hoe je je schijf nog kunt testen, en dat je rma aan kunt vragen..

succes :)

Dit topic is gesloten.