Hey, ik wil graag in een cd-image van het formaat .bin wat veranderen. Met welk programma kan dat? Nero kan het niet lezen.
Met iso buster...
Zoek maar eens met google
Zoek maar eens met google
Volgens mij kan je met IsoBuster alleen maar de inhoud bekijken, en niet veranderen. (Tenminste ik kan die optie in het programma niet vinden)
Verwijderd
Door eerst de files uit de .bin te halen met verschillende soorten progjes waarvan isobuster er een is.
Goegoegoegoogle !
Goegoegoegoogle !
extracten en er daarna weer terug zettenPipelineNoise schreef op 05 April 2003 @ 10:58:
Volgens mij kan je met IsoBuster alleen maar de inhoud bekijken, en niet veranderen. (Tenminste ik kan die optie in het programma niet vinden)
ook winiso kan dit
lijkt me sterk dat je dat niet hebt kunnen vinden?
ehm, daarmee kan je ze niet veranderenVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 11:03:
deamontools
edit:
Foutje.
Foutje.
Het komt er dus op neer dat je eerst de bestanden uit de image kopiëert met ISOBuster (naar een nieuwe lege map om het overzichtelijk te houden) en ze dan aanpast. Dan brand je die map (met Nero een dataCD branden) op CD.
[ Voor 74% gewijzigd door Jaap-Jan op 05-04-2003 11:37 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Okee, bedankt voor al jullie hulp! Het gaat nu lukken
Maakt het trouwens uit of je een image hebt in .cue/.bin vorm of .iso? Zit er in eentje meer info over de cd?
En je moet toch ook de informatie van de compilatie (Welke modus, Joliet, enz..) met IsoBuster er dan uit halen en bijvoorbeeld bij Nero weer invoert?Het komt er dus op neer dat je eerst de bestanden uit de image kopiëert met ISOBuster (naar een nieuwe lege map om het overzichtelijk te houden) en ze dan aanpast. Dan brand je die map (met Nero een dataCD branden) op CD.
Maakt het trouwens uit of je een image hebt in .cue/.bin vorm of .iso? Zit er in eentje meer info over de cd?
dit is echt een search (op got of download.com) vraagje. De beste vind ik: WinISO, maar je hebt ook nog MagicISO. De demo die je kan downen heeft een maximum grootte van de bin. Dus je moet het programma even 'kopen'...
[ Voor 4% gewijzigd door marteltor op 05-04-2003 12:09 ]
Verwijderd
Alom bekend, veel info
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 12:15 . Reden: En nee, dit is niet illegaal, just reference-material... ]
Tuurlijk kan je de files wel veranderen.. Gewoon naar die ghost drive gaan en de files copieen en dan weer plakken en veranderen. Weer naar .bin omzetten en klaar is kees ! Of space ik nu hard
Verwijderd
Je speest veeeeels te hard, maar dat geeft niet...Notna schreef op 05 April 2003 @ 12:20:
[...]
Tuurlijk kan je de files wel veranderen.. Gewoon naar die ghost drive gaan en de files copieen en dan weer plakken en veranderen. Weer naar .bin omzetten en klaar is kees ! Of space ik nu hard![]()
![]()
Kan je daarmee ook een .dat file veranderen naar .avi ? Want ik heb een .dat file die eigenlijk een .avi is maar ik had hem verkeerd opgeslagen.
dikzak
Verwijderd
* never mind, verkeerd gelezen *
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 21:19 ]
ehm, tuurlijk kan dat zo, maar dat is omslachtiger dan gewoon de file die je wilt editen even extracten met winiso en weer terug zettenNotna schreef op 05 April 2003 @ 12:20:
[...]
Tuurlijk kan je de files wel veranderen.. Gewoon naar die ghost drive gaan en de files copieen en dan weer plakken en veranderen. Weer naar .bin omzetten en klaar is kees ! Of space ik nu hard![]()
![]()
Bij mij leest Nero die dingen gewoon hoor, je moet er alleen even een cue-sheet bij hebben (is gewoon een text file'tje met een korte verwijzing naar de .bin en met een .cue extentie). Die .cue kiezen als je in Nero een image wil branden en het werkt perfect.
Aurë Entuluva!
Verwijderd
WinISO!
Hiermee kan je één bepaald bestand gewoon in de bestaande ISO aanpassen. Handig voor als je een of andere .BIN hebt waar je een paar bestanden aan wilt toevoegen, zonder eerst alles naar je HD te hoeven te kopieeren
Hiermee kan je één bepaald bestand gewoon in de bestaande ISO aanpassen. Handig voor als je een of andere .BIN hebt waar je een paar bestanden aan wilt toevoegen, zonder eerst alles naar je HD te hoeven te kopieeren
Verwijderd
Als ik een .bin gedownload heb, verander ik de existentie gewoon in .iso en brandt het image vervolgens met Alcohol 120%. Dit heeft tot nu toe altijd gewerkt (je kan geen .bin's branden met dit programma).
Ik merk wel dat als ik met WinISO een .bin omzet in een .iso, de file een stuk (~10%) kleiner wordt. Ik kan hier (op GoT) echter niet vinden wat nou het verschil is tussen deze twee formaten. Wie helpt?
Ik merk wel dat als ik met WinISO een .bin omzet in een .iso, de file een stuk (~10%) kleiner wordt. Ik kan hier (op GoT) echter niet vinden wat nou het verschil is tussen deze twee formaten. Wie helpt?
Probeer de Allemachtig prachtig GoT-search eens, volgens mij staat er wel wat tussenVerwijderd schreef op 22 november 2003 @ 13:09:
Ik kan hier (op GoT) echter niet vinden wat nou het verschil is tussen deze twee formaten. Wie helpt?
offtopic:
Je weet dat je een wat ouder topic kicked?
Je weet dat je een wat ouder topic kicked?
Met google of de GoT search is het verschil tussen iso en bin vast wel te vinden. 
Het omhoog schoppen van oude topics wordt op GoT over het algemeen niet zo op prijs gesteld.
Het omhoog schoppen van oude topics wordt op GoT over het algemeen niet zo op prijs gesteld.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()