Toon posts:

Ac 97 wil zich niet installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb heel recent een ander moederbord gekregen (Epox 8k3a+ ipv Epox 8k3a) alles doet het behalve het geluid. Elke keer als ik mijn computer opstart vind hij weer de Multimedia device en die herkent hij dan automatisch als AC 97 en vervolgs krijg ik een scherm met het bericht dat de instal niet gecomplete kan worden omdat er data invalid is. Op mijn oude (Epox zonder + ) werkte de Ac97 altijd goed. Weet iemand een oplossing voor mijn probleem?

Specs:
Amd 1800+
786 MB Ram (333mhz)
Geforce 4-ti
Epox 8k3a+

Ik heb trouwens de drivers van de meegeleverde cd geprobeerd maar hij zei later dat de install moet stoppen met het onderhoud van ac97 en vraagt dan of ik opnieuw wil opstarten.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

welk OS :?
winXP :?
heb je al de drivers geprobeerd op de website van epox :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Windows Xp inderdaad
Ik heb de drivers op Epox website geprobeert maar die zegt als ik aant installeren ben dat hij klaar is met het onderhoud op AC 97 en vraagt dan of nu of straks opnieuw wil opstarten. Als ik opnieuw opstart vind hij weer de nieuwe hardware en zegt hij dat hij het niet kan installeren door data invalid.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

http://search.gathering.t...D=7&data%5Bsearch%5D=Zoek
ik heb dit gevonden met de search, mischien heb je er wat aan :?

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik ook al wel gevonden in de search, maar daar ligt het aan of de BIOS (die goed staat volgens mij Ac97 op auto) en anders is de chip verrot.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

http://www.viaarena.com/?PageID=69
probeer deze drivers anders ff :)

Verwijderd

Topicstarter
Mmm. ze vragen of ik die onder de map zet waar windows alle drivers neerzet, maar waar is dat?

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

windows>system32>drivers :?
hij pakt hem toch gewoon uit en dan moet je de installer runnen ofzo :?

Verwijderd

Topicstarter
mmm.. hij doet het niet krijg nog steeds precies hetzelfde. Hij lijkt goed te installeren maar als ik weer opnieuw opstart (zoals hij vraagt) vind hij weer hardware die ziet als AC 97 en daarna komt het bericht met data invalid en kon het dus niet installeren
Pagina: 1