Toon posts:

APACHE Opstart probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een w2k as. Ik was niet echt te spreken over de webgedeelte. nu wou ik apache installeren. nou kreeg ik al in begin een foutmelding met IP deze heb ik op kunnen lossen met de configuratie. nou krijg ik erna een melding over een serveric dat apache2 niet geinstalleerd is.

hoe los ik dit op.

is er ook een irc kanaal voor apach of een chatbox wat dan ook

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
a) Dit is geen NOS probleem. n Operating Systems. Alhoewel mijn vader anders denkt is Apache geen OS.

b) Je foutmelding is (zelfs voor een windows user) enorm vaag, wat moeten we hier nou mee ?

c) In de chat gaan ze dit soort vraag niet apprecieeren. En daar is WEL een kick knop ;)

Wacht tot dit topic gemoved wordt en probeer je vraag dan anders te formuleren.

• Psychops
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-04 16:51

Verwijderd

ja Psygo hij gaf een foutmelding dus ik dacht dat hij het er niet neer had gezet maar dat had ie dus wel gedaan

Verwijderd

Misschien is mijn melding heel vaag maar meer info staat er niet. als ik het opstart krijg ik alleen de medling dat hij het bestand niet

[ DATUM ] [ error] < OS 2> The system cannot find the file specified. : No installed service named " Apache2".

Verwijderd

heb je IIS wel geuninstalled ? bij je windows Software ?

Verwijderd

Apache op win2k lijkt me nou niet echt moeilijk. Je kunt zo'n installatie desnoods vanaf de ene computer naar een andere copieeren (wat ik dus veel doe om mn php/mysql e.d. meteen aan de praat te houden zonder veel gedoe) dus veel registry afhankelijkheden zijn er niet.

Kortom deinstalleren die handel. c:\program files\apache group ook nog even extra verwijderen via verkenner. Laatste versie van apache voor win2k downloaden en opnieuw installeren !

Verwijderd

dat heb ik al eens geprobeert snap er niks van

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:14
Misschien heb je hier iets aan: http://httpd.apache.org/docs-2.0/platform/windows.html
Zoals gemeld, mag je hier veel vragen ... zolang het maar niets met Windows te maken heeft. Daarnaast wordt het hier (NOS) niet op prijsgesteld als je je probleem hier dropt, zonder in de officiele handleidingen te hebben gekeken of op internet gezocht te hebben. 't Is hier immers geen helpdesk zoals je dat had kunnen lezen in de bovenste topics :).

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:03
XTerm schreef op 05 April 2003 @ 10:26:
a) Dit is geen NOS probleem. Alhoewel mijn vader anders denkt is Apache geen OS.

b) Je foutmelding is (zelfs voor een windows user) enorm vaag, wat moeten we hier nou mee ?

c) In de chat gaan ze dit soort vraag niet apprecieeren. En daar is WEL een kick knop ;)
Precies. Omdat de topicstart ontzettend wazig is, move ik hem ook niet, want in WOS of SA kan men hier ook helemaal niets mee. Dit topic gaat dus dicht.

P.S. Als je meerdere dingetjes snel achter elkaar post, gebruik dan de edit knop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif naast je eigen posts.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.