Toon posts:

branden van een svcd ( nero 5.5)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een svcd file staan als bin file, het probleem is dat ik de que file ben kwijtgeraakt en kan hem niet meer terugvinden, maar als ik nu hem wil branden in nero (Ik doe dus brand cd image > alle bestanden> film.bin) maar als ik hem nu wilt branden kan je kiezen uit: de block size , enz enz, dus ik doe oke

als hij dan klaar is met branden en ik wil hem bekijken zegt windows xp pro, dat ze hem niet kunnen lezen/en of dat hij beschadigd is :?

Verwijderd

Topicstarter
quote:

Door Krypt - Saturday 05 April 2003 07:55

830MB SVCD bin file past goed op een 700MB cd.. is idd anders gecodeerd.
Als het branden met de cue file niet werkt (zoals ook bij mij) moet je maar eens die bin inladen in een Virual CD driver (DaemonTools oid) dan kun je een on-the-fly copy doen of een nieuwe SVCD compilatie maken en de MPG in de compilatie te slepen (bij Nero).

Met de laatste manier heb ik nog nooit problemen gehad

ik denk dat ik het probleem al heb opgelost :)

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Je kan dan natuurlijk ook cd 2 cd copy doen

maar als je die bin file opent in winimage
kan je zien wat de blocksize etc is

veel success

Verwijderd

Topicstarter
waar kan je in wimimage de blocksize aflezen?
of weet iemand hoe je een cue file maakt zonder dat je de cdrom met de videofile nog hebt?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 10:18 ]

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:41

mno

Je was er toch uit in je 2e bericht? Wat handiger is: zoek het programma VCDgear even op. Daarmee kan je de oorspronkelijke mpeg-file weer uit je BIN-file halen (deze is beter dan de mpeg file die je via Daemon uit je bin kan slepen).

Als het je alleen nog om de blocksize gaat: voor SVCD (mode2) is die gewoon 2352.

Probeer anders de volgende standaard cue-file:

FILE "jouwbinfile.bin" BINARY
TRACK 01 MODE2/2352
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 MODE2/2352
INDEX 00 00:04:00
INDEX 01 00:06:00

Deze even opslaan als .cue bestand en de filenaam van de bin er in zetten.

Gewoon rösti