Toon posts:

Handheld pc / Palmtop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n 2000,- te besteden aan een handheld pc of palmtop. [Ik heb al een laptop dus bespaar de opmerkingen. ji ji...] What zijn jullie ervaringen, wat is een goede keus, mischien wat links ter info etc etc...IK WIL INFO SVP OKAY....

in ieder geval alvast bedankt!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Als je al een laptop hebt is het niet een goed idee om een pocketPC te nemen. Daarvoor pak je dan je schootcompu wel even.

Vervolgens: Je battarij moet lang meegaan, en je moet hem makkelijk kunnen synchoniseren. En natuurlijk moet ie klein zijn. De Psion valt dus af.

De PalmVx is denk ik voor jou wel een heel gaaf palmtopje voor jou. Met cradle. Is 1100,- !

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

handspring visor

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
Ik zou in ieder geval kiezen voor een platform waar veel software voor te kijrgen is.
Met name de Palm is er dus zo eentje. Daar is werkelijk alles voor te krijgen en met vanalles en nogwat te synchroniseren (Netscape, Outlook) en ook onder Linux ;)

Dan is natuurlijk nog de vraag welk model.
Ik zou eigenlijk alleen nog maar gaan voor een 8 MB (16??) versie en 't liefst een USB-cradle. (de huidige versies vanaf Palm-OS-III hebben ook een IrDA)
Voor prijzen en specs moet je maar ff kijken op de PALM-site (www.palm.com)
voor de persoonlijke ervaringen:
www.palmclub.nl
www.palmgear.com
etc.

suc6

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Ik heb nog een *gloednieuwe* Visor Deluxe (zwart) te koop, met cradle, software, leren hoes,5-pack stylus, spel-module, enz.. enz..
Prijs:550,-
Of een Groene Visor DeLuxe, met dezelfde opties, alleen zonder cradle.
Daarom leuk prijsje: 450,-

Je mag ook een visor meenemen, als je mij
een (nieuwe) 17" monitor of een GeForce2 Mx met tv-out geeft *D

Kopen of ruilen, aan jou de keus..

mvg,
Sinner ©.
Sinner@PuckOff.com