Toon posts:

KT3 ultra 2.. doet niks meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk had ik me schijf weer terug RMA geweest van me 3de pc.. alleen tja doe hem er in en me system starte na 2de herstart niet meer... :?

Ik heb alle standaarten uitgevoerd en gezocht maar dat ding doet het nog steeds niet.. DIt is al de 2de mobo die binnen een half jaar stuk is :( MSI kt4 ultr en een MSI kt3 ultra 2..

Er hing een erg sterke brand lucht in de pc. CPU is gelukkig nog goed en de voeding ook..

Heb de videokaart ook vervangen.. maar was het probleem niet want in andere pc doet die het goed.

Ik snap er niks meer van.. Eerst starte die op alles ging draaien.. maar geen beeld. Geheugen er uitgehaalt ging piepen.. Ben toen gaan eten. Stekkers waren er uit.. Kan het zijn dat er een zekering is geknapt door iets.. zo ja dan gaat die RMA maar dan heb ik helemaal geen pc meer behalve deze :( die als server draait..

Oja ik denk zelf dat hier een spanning probleem is.. Vaak start mijn pc zo maar op uit het niets gaat die aan.. :? :? :? dit heeft me broertje dus ook (nee er zijn hier geen spoken, want die houden het hier ECHT niet uit >:) ).

Ik heb hem nu net getest na een dag stroom er af battery er uit ect..
maar start NIET op :(

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Zo te horen is het wat je vermoed en heeft ie een opduvel gekregen van het stroomnet... Heb je de voeding al wel proberen te vervangen? misschien dat ie brak is geworden door zo'n opduvel.. maar de kans is er dat die het gewoon naar je mobo gestuurd heeft en dat daar het een en ander gefrituurd is....

succes

Verwijderd

Topicstarter
standaart zooi geprobeert is dus zeker ander voeding :) maar de voeding werkt nog perfect ..... stonk echt naar brand in zijn pc maar heb nog niks kunnen vinden... :?

Verwijderd

Topicstarter
ben nu 12 uur verder... iemand een ideetje anders gaat die zo RMA?