Toon posts:

CS afsluit probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik cs na een tijdje gespeeld te hebben afsluit door in het console "quit" of "exit" in te typen krijg in windows een heel vaag scherm van 3 windows schermen naast elkaar. Maar het gebeurt ook als ik afsluit in het cs menu (steeds op done en uiteindelijk op quit).

Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?

Ik heb als monitor de iiyama vision master 404 en als videokaart de leadtek winfast A290TD TI4800SE 128 mb.

Afbeeldingslocatie: http://www.xusclan.com/images/vaag.gif

P.S plaatje is nagemaakt maar precies zoals het eruit ziet en het plaatje is gecensureerd vanwege de erotische wallpaper die hier niet mag.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 02:06 ]

Verwijderd

Zal vast iets met de verschillende resoluties te maken hebben.

Het menu van HL gebruikt maar een resolutie van 640 bij 480. Ook al quit je door 'quit' te typen in console gaat ie ff terug naar menu.

Je windows resolutie staat dan waarschijnlijk hoger.

Maar waarom het bij jouw problemen geeft en de meesten niet? :?

Zet je windows resolutie ook naar 640 bij 480, start HL op en kijk of ie dan wel geod afsluit. Denk dan wel. Maar dis dan niet echt een handige oplossing. Je zou het proggie 'multires' kunnen downloaden om sneller van resolutie te kunnen veranderen, of gewoon ff wachten, de volgende versie van CS krijgt een compleet nieuwe interface waar niet meer van resolutie verandert hoeft te worden.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik dacht ook al dat het misschien iets met resolutie te maken zou hebben. Maar ik denk dat het overgaan van die 640x480 van het HL menu naar mijn desktop van 1280x1024 dan wel het probleem zal zijn.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Dat kan je natuurlijk testen. Zet je Windows resolutie eens op 640x480 en probeer het dan eens. Of probeer het eens op de resolutie waarin je normaal speelt :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips ik zal ze eens gaan proberen

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Ik had zelf ook dit soort problemen (ook bij andere games die ik op lagere resoluties speelde dan m'n desktop reso) en bij hielp een format c:. Ik had blijkbaar te veel met drivers geklooit want m'n kaart loopt na de laatste format weer strak en geen vage probleempjes meer.

Probeer anders eerst gewoon de nieuwste drivers voor je kaart te installen!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Vind het toch een groter probleem dat dat ene 4-kante blokje ervoor krijgt ;) ;) :P
Pagina: 1